Τι δεν θα υπάρχει στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»;

electric-car-money11

Η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αποκάλυψε πως θα γίνει πιο ευέλικτο το νέο πρόγραμμα επιδότησης αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων.

Για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και ειδικότερα στην πρόοδο του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» αναφέρθηκε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χριστίνα Αλεξοπούλου μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα της ΕΡΤ.

Πιο συγκεκριμένα η κ. Αλεξοπούλου επισήμανε ότι: «Το μεγάλο ζητούμενο είναι η βιώσιμη αστική κινητικότητα και η ηλεκτροκίνηση βοηθάει πάρα πολύ για να το πετύχουμε αυτό. και πως γίνεται αυτό; Όταν ένα ηλεκτρικό όχημα κινείται στους δρόμους της πόλης η χρήση του δεν ρυπαίνει, δεν παράγει θόρυβο, δεν ενοχλεί κανέναν και άρα είναι πολύ σημαντικό να χρησιμοποιούμε οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας γιατί αυτό βελτιώνει την καθημερινότητα όλων μας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για αυτό το λόγο βλέπουμε μια αύξηση των ταξινομήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες όπως επίσης και στην Ελλάδα από χρονιά σε χρονιά. Μόνο πέρυσι στην Ελλάδα οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν 130%. Αυτό από μόνο του κάτι λέει ότι θέλουμε να στραφούμε προς την ηλεκτροκίνηση και πιστεύουμε όπως και όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες το μέλλον της αυτοκίνησης είναι ηλεκτρικό. Οπότε προς τα εκεί στρεφόμαστε και με την στήριξη που μπορεί να προσφέρει και η Πολιτεία μέσα από τα προγράμματά της ώστε να ενισχυθούν περαιτέρω οι πωλήσεις θα προστατεύσουμε και το περιβάλλον καθώς πλέον δεν μπορεί κανείς να παίζει μαζί του. 

Ο καθένας ωστόσο θα πρέπει να κάνει κάτι για το περιβάλλον όπως το Μέσο που επιλέγει για να πάει στη δουλειά του, πόσο θα χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του και βέβαια να επιλέξει ένα καθαρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» θα είναι πιο ευέλικτο πρόγραμμα με πολύ λιγότερες γραφειοκρατικές διαδικασίες έτσι ώστε οι πολίτες να πληρώνονται άμεσα.

Η ηλεκτροκίνηση είναι δυναμική οπότε κάθε χρόνος που περνάει τα προγράμματα θέλουν αναπροσαρμογή.

Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη βρίσκονται ήδη 250 ηλεκτρικά λεωφορεία εκ των οποίων τα 68 πραγματοποιούν δοκιμαστικά δρομολόγια και έως τα τέλη Απριλίου θα κινούνται όλα στο δρόμο. Πρόκειται για πολύ σύγχρονα οχήματα που δεν ρυπαίνουν και δεν παράγουν θόρυβο. Ωστόσο όσο καλά και αν είναι τα λεωφορεία οι οδηγοί θα πρέπει να σταματήσουν να παραβιάζουν τη νομοθεσία και να σταματήσουν να εισέρχονται στις λεωφορειωλωρίδες στις οποίες λειτουργούν πλέον ψηφιακές κάμερες ώστε να πιάνονται οι παραβάτες οδηγοί.

Το κυκλοφοριακό είναι μια πολύ δύσκολη εξίσωση και πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις και πρέπει όλοι να αλλάξουν το τρόπο μετακίνησής τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σχετικά με το πρόγραμμα «Πράσινα Ταξί» η κ. Αλεξοπούλου επισήμανε ότι αποτελεί ένα κορυφαίο πρόγραμμα επιδότησης με πολύ υψηλά ποσά που μπορεί να ανέλθουν σε 28.000 ευρώ

«Το 35% της κίνησης στο κέντρο της Αθήνας αφορά σε Ταξί είναι πολύ εύκολο να αντιληφθούμε τι θα γίνει αν αλλάξει ο στόλος των οχημάτων Ταξί με ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά. Η επιδότηση δεν θα μπορεί να διαρκέσει για πάντα και καλό θα ήταν οι επαγγελματίες να σπεύσουν να αρπάξουν την ευκαιρία. Το ηλεκτρικό Ταξί άλλωστε έχει συγκριτικά πλειονεκτήματα. Άλλωστε σε λίγα χρόνια οι ιδιοκτήτες παλαιών Ταξί δεν θα βρίσκουν ανταλλακτικά για τα οχήματά τους καθώς τα εργοστάσια παραγωγής έχουν σταματήσει την παραγωγή τους. Σε αυτά τα λίγα χρόνια όμως δεν θα υπάρχει αυτή η μεγάλη επιδότηση οπότε σήμερα είναι η ιδανική περίοδος να αντικαταστήσουν τα παλαιά τους οχήματα με ηλεκτρικά.»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ