![egnatia odos](/sites/default/files/styles/horizontal_rectangle_small/public/2021-10/egnatia-odos23.jpg?itok=AsJy9NqW)
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ξεκινά τις διαδικασίες για την κατασκευή του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης- Έδεσσας. Δείτε όλες τις τελευταίες πληροφορίες.
Όπως ανακοινώθηκε από τη γενική γραμματεία του αρμόδιου υπουργείου, η Δ/νση Συγκοινωνιακών Υποδομών με Σύμβαση Παραχώρησης (Δ16) θα προβεί στην ανάθεση Σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών Χρηματοοικονομικού Συμβούλου με τη διαδικασία της παραγρ. 2 του άρθρου 128 του ν. 4412/2016, όπως ισχύει, για την υποβοήθησή της στην κατάρτιση και υποβολή φακέλου για την ένταξη του Έργου: Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση της Αναβάθμιση του οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι – Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας) και Λειτουργία - Συντήρηση του τμήματος γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας στις διατάξεις του ν. 3389/2005, με σκοπό την υλοποίησή του ως έργο Σύμπραξης Δημοσίου Iδιωτικού Τομέα (Σ.Δ.Ι.Τ.), καθώς επίσης και για την υποστήριξή της για το σύνολο της διαδικασίας ανάθεσης της Σύμβασης Σύμπραξης του Έργου.
![egnatia odos](/sites/default/files/styles/in_article_med/public/inline-images/egnatia-odos1.jpg?itok=RREhEnBA)
Πρακτικά πρόκειται για έναν εντελώς νέο και σύγχρονο αυτοκινητόδρομο μήκους 80 χιλιομέτρων, με τον οποίο η απόσταση Θεσσαλονίκη- Έδεσσα θα μειωθεί για τα ΙΧ οχήματα κατά 30 λεπτά, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις. Στις συνολικές εργασίες περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, οι παρακάμψεις της Χαλκηδόνας και των Γιαννιτσών και η σύνδεση του Μαυροβουνίου με την Έδεσσα.
BUY NOW
Όπως και ο οδικός άξονας Δράμας- Αμφίπολης, έτσι και εκείνος που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με την Έδεσσα θα είναι κάθετοι της Εγνατίας και δε θα έχουν διόδια.
Δείτε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ