Τέλος οι φωτιές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα -Το νέο υλικό που αλλάζει τα δεδομένα

Τέλος οι φωτιές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Το νέο υλικό που αλλάζει τα δεδομένα

Ένα νέο υλικό που παρουσίασε Κορεάτης κατασκευαστής υπόσχεται να δώσει τέλος στις φωτιές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που οφείλονται στις μπαταρίες τους.

Τέλος στη θερμική διαφυγή των μπαταριών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και όχι μόνο θέλει να βάλει η LG Chem, η οποία, σε συνεργασία με την LX Hausys, εξέλιξαν και παρουσίασαν ένα νέο υλικό που καθυστερεί τη διαδικασία και αντέχει παράλληλα στις υψηλές θερμοκρασίες.

Οι δύο εταιρείες ονομάζουν το νέο πλαστικό «Special Flame Retardant Continuous Fiber Thermoplastic» (Special Flame Retardant CFT) με την δημιουργία τους να έχει σημαντικα πλεονεκτήματα έναντι των σημερινών θερμοπλαστικών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τις δοκιμές που πραγματοποίησε η LG Chem, το νέο θερμοπλαστικό είναι σε θέση να αντέξει φλόγα και θερμοκρασία στους 1.500 βαθμούς Κελσίου για περισσότερα από 20 λεπτά.

Ειδικότερα στο «τεστ του πυρσού» των Κορεατών ένα κομμάτι πάχους 1,6 χλστ. του νέου θερμοπλαστικού, που θα χρησιμοποιηθεί ως επιβραδυντικό φλόγας, κατάφερε να αντέξει σε θερμοκρασία που ξεπέρασε τους 1.500 βαθμούς Κελσίου χωρίς να λιώσει ή να κάνει τρύπες ακόμη και μετά από 20 λεπτά συνεχούς έκθεσης στη φλόγα.

Αυτή είναι η καλύτερη επίδοση για θερμοπλαστικό υλικό μέχρι στιγμής στον συγκεκριμένο κλάδο της βιομηχανίας και αποτελεί ένα άλμα προς τα εμπρός για την κορεάτικη εταιρεία.

Πέρσι τέτοια εποχή το επιβραδυντικό υλικό που ανέπτυσσαν οι Κορεάτες είχε καταφέρει να αντέξει φλόγα 1.000 βαθμών Κελσίου για ένα χρονικό διάστημα 10 λεπτών. Η σημαντική βελτίωση οφείλεται στην κατασκευαστική τεχνική που έφερε στο τραπέζι η LX Hausys με το θερμοπλαστικό υλικό να απλώνεται σε πολύ λεπτά στρώματα για τη δημιουργία ενός κομματιού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Κορεάτες αναφέρουν ότι το Special Flame-Retardant CFT παρουσιάζει παράλληλα πολύ ψηλά επίπεδα στιβαρότητας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο πάνω και το κάτω μέρος των μπαταριών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ως επιβραδυντικό φράγμα για τις φλόγες των συστοιχιών.

Η θερμική διαφυγή είναι η κύρια αιτία εκδήλωσης φωτιάς στις συστοιχίες μπαταριών ιόντων λιθίου των ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς κατά την εκδήλωση του φαινομένου η μπαταρία αναπτύσσει πολύ υψηλές θερμοκρασίες σε τέτοιο σημείο που μπορεί να γίνει ανάφλεξη.

Η εφαρμογή του νέου πλαστικού της LG Chem μπορεί σε περίπτωση εκδήλωσης πυρκαγιάς στην μπαταρία να προσφέρει σημαντικά περισσότερο χρόνο για να διαφύγουν οι όποιοι επιβαίνοντες με ασφάλεια αλλά και για να φτάσει στο σημείο πυροσβεστικό όχημα.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ