
Η ιαπωνική εταιρεία φέρεται να έχει συγκεκριμένο πλάνο για τη συνέχεια, με υβριδικά μοντέλα που θα έχουν και υψηλές ιπποδυνάμεις.
Κακά τα ψέματα, μιλώντας για υβριδισμό και για Toyota, το πρώτο -αν όχι το μόνο- που σου έρχεται στο μυαλό, είναι η οικονομία. Μοντέλα που χρησιμοποιούν τους ηλεκτροκινητήρες τους για να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων και να την κατανάλωση. Όχι πια.
Ο επικεφαλής πωλήσεων και marketing της Toyota Αυστραλίας, Sean Hanley, αποκάλυψε τη νέα ρότα για τη μάρκα. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του σε ΜΜΕ της χώρας των καγκουρό, η Gazoo Racing (GR), το αγωνιστικό παρακλάδι της Toyota που… βάζει το χεράκι του και σε όλα τα σπορ μοντέλα με το σήμα της, εξερευνά μια διαφορετική κατηγορία υβριδικών μοντέλων, σχεδιασμένων για απόλυτη απόδοση.
BUY NOW

Μοντέλα στα οποία ο ηλεκτροκινητήρας δεν είναι εκεί μόνο για να χαμηλώνει τα κόστη αλλά και για να ανεβάζει την ισχύ και την οδηγική απόλαυση.
Μιλάμε λοιπόν για ένα διπλό υβριδικό πλάνο. Από τη μία με οχήματα που θα υποστηρίζουν την έως τώρα φιλοσοφία και οχήματα που αξιοποιούν την τεχνολογία ως υβριδικά επιδόσεων.
Όπως για παράδειγμα ένα υβριδικό Supra, ένα αντίστοιχο MR2 ή ακόμα και μία Hybrid-Celica ή τον εμπλουτισμό της υπάρχουσας GR γκάμας της Toyota, με νέα συστήματα κίνησης διπλής τεχνολογίας.

Η πρόθεση λοιπόν είναι σαφής, αναμένουμε να τη δούμε και στην πράξη.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ