
Το πολυτελές μοντέλο της γαλλικής μάρκας αντιμετωπίζει την πρόκληση των μεγάλων αποστάσεων μεταξύ φορτίσεων.
Η DS Automobiles πραγματοποίησε δοκιμές σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, σε διαφορετικές συνθήκες, αναζητώντας τα πραγματικά δεδομένα για τη νέα, αμιγώς ηλεκτρική ναυαρχίδα της.
Καθώς το άγχος της αυτονομίας εξακολουθεί να αποτελεί τροχοπέδη για πολλούς επίδοξους αγοραστές EV, το γαλλικό μοντέλο έδειξε πως έχει απαντήσεις. Με συνολική αυτονομία που μπορεί να αγγίζει ακόμα και τα 750 χιλιόμετρα (βάσει κύκλου WLTP), με περισσότερα από 500 εξ αυτών να είναι σε αυτοκινητόδρομο.
BUY NOW

Οι δοκιμές αυτές έγιναν με το DS N°8 να τηρεί τα όρια ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους (120–130 χλμ./ώρα) και αφορούσαν τις παρακάτω διαδρομές, όπου μπορείτε να δείτε και τις αντίστοιχες τιμές που κατέγραψαν οι Γάλλοι:
Παρίσι – Λυών (Γαλλία): 450 χιλιόμετρα, με 10% υπολειπόμενη φόρτιση (SOC) και 60 χλμ. αυτονομίας στο τέλος.
Μόναχο – Κόμπλεντς (Γερμανία): 506 χιλιόμετρα, με 10% SOC και 56 χλμ. αυτονομίας στο τέλος — επιβεβαιώνοντας τη σταθερότητα της αυτονομίας ακόμα και σε ελαφρώς μεγαλύτερη απόσταση.
Μαδρίτη – Ντένια (Ισπανία): 470 χλμ., με 20% SOC και 128 χιλιόμετρα υπόλοιπο αυτονομίας — αποδεικνύοντας υψηλότερη απόδοση σε ευνοϊκές συνθήκες.
Μελφι – Νέρα Μοντόρο (Ιταλία): 450 χιλιόμετρα, με 28% SOC και 195 χλμ. υπόλοιπο — δείχνοντας τη βελτιστοποιημένη διαχείριση ενέργειας.

Όλες οι διαδρομές ξεκίνησαν με 100% πλήρως φορτισμένη μπαταρία και καμία ενδιάμεση φόρτιση. Αρωγός στις προαναφερθείσες επιδόσεις είναι η εξαιρετική αεροδυναμική του μοντέλου, αφού έχει συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,24.
Για πιο μακρινά ταξίδια, το DS N°8 μπορεί να ανακτήσει έως 200 χιλιόμετρα αυτονομίας μέσα σε μόλις 10 λεπτά σε φορτιστή ισχύος 160 kW (ή περισσότερο), ενώ το ενσωματωμένο σύστημα EV Routing προβλέπει τις στάσεις και προετοιμάζει το όχημα και την μπαταρία για φόρτιση, ανακουφίζοντας τον οδηγό από το άγχος του προγραμματισμού.

Όλα αυτά σε ένα μοντέλο που είναι ο ορισμός του… «Made in France»: Ο ηλεκτροκινητήρας έχει αναπτυχθεί από την Emotor και συναρμολογείται στο Trémery, η μπαταρία Long Range έχει σχεδιαστεί από την ACC και κατασκευάζεται στο Billy-Berclau (Pas-De-Calais).
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ