
Το premium hatchback της γαλλικής εταιρείας θα είναι σύντομα στα χέρια των πρώτων ιδιοκτητών του!
Το νέο μοντέλο της DS Automobiles ξεκίνησε την εμπορική του πορεία λίγο πριν από το καλοκαίρι και τώρα, ήρθε η ώρα των πρώτων παραδόσεων σε πελάτες του brand. Ένα μοντέλο που όπως χαρακτηριστικά λέει ο κατασκευαστής, αποτελεί «…μια πραγματική απόσταξη του savoir-faire της DS Automobiles σε ό,τι αφορά την κομψότητα, την άνεση και την τεχνολογία». Πάμε όμως να δούμε περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό.
Ξεκινώντας από την εμφάνιση, που δίνει έμφαση στη γαλλική φινέτσα. Με νέα μαύρη, πιο οριζόντια μάσκα που αναδεικνύεται από φωτεινή υπογραφή εμπνευσμένη από το πρωτότυπο DS E-Tense Performance, ουσιαστικά καταδεικνύει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας. Με μία φωτεινή δέσμη που εκτείνεται από τα άκρα του προφυλακτήρα και συναντάται στο φωτιζόμενο λογότυπο του brand στο κέντρο. Αυτή η νέα εμπρόσθια σχεδίαση είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, στο άνω άκρο των εκδόσεων, υπάρχουν και προβολείς DS MATRIX LED VISION, που συνδυάζουν τεχνολογία matrix και κατευθυνόμενη λειτουργία.
BUY NOW

Πατάει σε ζάντες 19 και 20 ιντσών μεγάλης διαμέτρου (720 mm), έχει μαύρη οροφή σε αντίθεση με το χρώμα του αμαξώματος, ενώ μια χρωμιωμένη λωρίδα ακολουθεί με ακρίβεια την καμπύλη της οροφής. Στο πίσω μέρος, η νέα φωτεινή υπογραφή συνοδεύεται από φώτα LED και μάσκα Dark Chrome, διακοσμημένη με ανάγλυφες λεπτομέρειες χαραγμένες με λέιζερ. Η νέα εταιρική ταυτότητα, τονίζεται με το λογότυπο DS Automobiles στην πόρτα του πορτμπαγκάζ. Το DS N°4 έχει μήκος 4,40 μ., πλάτος 1,87 μ. και ύψος 1,49 μ.
Περνώντας στο εσωτερικό, η γαλλική μάρκα κάνει επίδειξη χειροποίητης δεξιοτεχνίας, μέσα από ιδιαίτερες λεπτομέρειες όπως οι εγκοπές «Clous de Paris», τα δερμάτινα καθίσματα Nappa Criollo Brown με ραφή σε στυλ λουριού ρολογιού, οι επενδύσεις από ξύλο καφέ τέφρας και οι κεντητές ραφές τύπου μαργαριταριού – μια αποκλειστική τεχνική, μοναδική στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ανάλογα με την έκδοση, η ατμόσφαιρα του εσωτερικού κυμαίνεται από κλασική κομψότητα έως σύγχρονη πολυτέλεια: αλλού με υφάσματα και καμβάδες DS, αλλού με Alcantara ή ακόμα και δέρμα Nappa. Με μεταξόνιο στα 2,67 μ., η άνεση για τους επιβάτες και η γενικότερη ευρυχωρία είναι χαρακτηριστικά ατού του μοντέλου.
Οι Γάλλοι περηφανεύονται για την επεκταμένη συνδεσιμότητα με τις πολλαπλές εφαρμογές, την απομακρυσμένη διαχείριση καμπίνας και φόρτισης αλλά και το Iris System που ενσωματώνει το ChatGPT.

Παράλληλα, για να πάμε και σε όσα κρύβει στα σωθικά του, το DS N°4 διαθέτει τη μεγαλύτερη εξηλεκτρισμένη γκάμα στην κατηγορία των premium compact hatchback, προσφέροντας πολυενεργειακή τεχνολογία.
Έρχεται ως 100% ηλεκτρικό E-TENSE με απόδοση στους 213 ίππους και αυτονομία που αγγίζει τα 450 χιλιόμετρα. Σε μία έκδοση χαμηλωμένη κατά 10mm, που εφοδιάζεται με μπαταρία 58,3 kWh και έχει εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης 15,0–15,1 kWh/100 χλμ. Το DS N°4 E-TENSE έχει ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW τριφασικό, ενώ μπορεί να δεχθεί ταχεία φόρτιση έως 120 kW DC. Σε ταχυφορτιστή, επαναφορτίζει από 20% έως 80% σε περίπου 30 λεπτά, ή 100 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις 11 λεπτά.

Δεύτερη επιλογή είναι αυτή του Plug-in Hybrid. Συνδυάζει τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 180 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 125 ίππων, ενσωματωμένο σε νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 225 ίππους και η ροπή τα 360 Nm, προσφέροντας επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα. Εξοπλίζεται με ενσωματωμένο φορτιστή 3,7 kW ή προαιρετικά 7,4 kW για ταχύτερη φόρτιση ενώ μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά, έως και για 81 χιλιόμετρα (βάσει κύκλου WLTP.
Τέλος, το γαλλικό μοντέλο προσφέρεται και ως self-charging υβριδικό. Συνδυάζει τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με ηλεκτροκινητήρα 21 kW (28 ίππων) ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Χάρη σε αυτή την αρχιτεκτονική, μπορεί να κινείται στην πόλη έως και 50% του χρόνου αποκλειστικά ηλεκτρικά, ανάλογα με τις συνθήκες και το στυλ οδήγησης. Η μπαταρία επαναφορτίζεται μόνη της μέσω επιβράδυνσης και φρεναρίσματος. Η συνδυαστική ισχύ είναι στα 145 άλογα και η μέγιστη τιμή της ροπής στα 230 Nm.

Στην Ελλάδα αναμένουμε το DS N°4 μέχρι τα τέλη του μήνα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ