Το Suzuki Alto ζει -Και έγινε ακόμα πιο οικονομικό

Suzuki Alto 2025 Japan

Το ιαπωνικό citycar της Suzuki μόλις ανανεώθηκε για το 2025, στην Ιαπωνία, με μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές στην εμφάνιση και, κυρίως, με ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου - που κατεβαίνει μέχρι και τα 3,55 lt/100km.

Μπορεί ο κόσμος της αυτοκίνησης να κυριαρχείται από υπερμεγέθη SUV και όλο και πιο χαοτικές πόλεις, αλλά το Suzuki Alto αποδεικνύει πως υπάρχει ακόμα χώρος για μικρά, οικονομικά και χαριτωμένα αυτοκίνητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το facelift έρχεται σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση της ένατης γενιάς του ιαπωνικού citycar. Η σχεδίαση δεν αλλάζει ριζικά, όμως εμπλουτίζεται με νέα μάσκα και ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με πιο στρογγυλεμένες γραμμές. Στο πίσω μέρος, το νέο spoiler στην οροφή δίνει φρέσκια πνοή στην εικόνα του μικρού hatchback.

Οι αισθητικές αλλαγές δεν είναι απλώς για το θεαθήναι - η Suzuki τονίζει ότι συμβάλλουν στη βελτίωση της αεροδυναμικής, κάτι που μεταφράζεται σε ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση.

Το Alto διατηρεί τον ίδιο τρικύλινδρο κινητήρα 660cc, διαθέσιμο είτε σε ατμοσφαιρική έκδοση είτε με ήπιο υβριδικό σύστημα. Η υβριδική εκδοχή φτάνει πλέον σε κατανάλωση 3,5 λίτρων ανά 100 km. Με αυτές τις τιμές, το Alto ανακηρύσσεται το πιο οικονομικό υβριδικό mini car στην Ιαπωνία με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στις διαστάσεις παραμένει ένα καθαρόαιμο kei car, με μήκος μόλις 3,395 μέτρα, ιδανικό για τους στενούς δρόμους των πόλεων. Η ανανέωση φέρνει και νέα χρώματα, όπως το Terracotta Pink Metallic και νέους δίχρωμους συνδυασμούς, με αποχρώσεις όπως Foggy Blue Pearl Metallic, Chiffon Ivory Metallic και Nocturne Blue Pearl στην οροφή.

Το εσωτερικό παραμένει λιτό αλλά πρακτικό. Η κεντρική οθόνη 7 ιντσών υποστηρίζει πλέον το Suzuki Connect, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να χειρίζονται εξ αποστάσεως λειτουργίες όπως ο κλιματισμός μέσω ειδικής εφαρμογής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην πλουσιότερη έκδοση Hybrid X, το τιμόνι είναι επενδεδυμένο με γνήσιο δέρμα και οι χειρολαβές φέρουν χρωμιωμένες λεπτομέρειες. Ωστόσο, οι βασικές εκδόσεις παραμένουν εξαιρετικά απλές, με χαλύβδινες ζάντες και άδειο χώρο εκεί που κανονικά θα υπήρχε οθόνη.

Η ασφάλεια αναβαθμίζεται, με το Dual Sensor Brake Support II, σύστημα αποτροπής ακούσιας αλλαγής λωρίδας και ειδοποίηση εκκίνησης οχήματος μπροστά από φανάρια.

Το νέο Suzuki Alto είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στην Ιαπωνία, με τιμές που ξεκινούν -με τις σημερινές ιστομίες- από τα περίπου 7.300 ευρώ για την βασική έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς χωρίς υβριδικό σύστημα. Η κορυφαία έκδοση με mild-hybrid και τετρακίνηση ξεπερνά κατά λίγο τις 10 χιλιάδες ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ