Τo SUV που ξεπούλησε σε 1 ώρα – Ο πρόεδρος της εταιρείας στέλνει τους αγοραστές στον ανταγωνισμό

Μέσα σε μόλις μία ώρα, οι παραγγελίες έφτασαν τις 290.000, με τις 200.000 να καταγράφονται στα πρώτα τρία λεπτά, ενώ ο χρόνος παράδοσης πλέον ξεπερνά τον έναν χρόνο.
Μπορεί να ακούγεται παράξενο και αντιφατικό ο πρόεδρος μιας αυτοκινητοβιομηχανίας να προτρέπει τους πελάτες να εξετάσουν άλλα μοντέλα εκτός των δικού του. Όμως η επιτυχία του τελευταίου ηλεκτρικού SUV της Xiaomi, του YU7, ήταν τόσο μεγάλη που ο CEO της εταιρείας, Lei Jun, δήλωσε δημόσια στους ανυπόμονους αγοραστές να «εξετάσουν και άλλα μοντέλα», αναφέροντας μάλιστα ονομαστικά άμεσους ανταγωνιστές, όπως τα XPeng G7, Li Auto i8 και το Tesla Model Y.

Μέσα σε μόλις μία ώρα από την επίσημη παρουσίασή του τον Ιούνιο, το κινεζικό μοντέλο συγκέντρωσε 290.000 παραγγελίες, αριθμός που πλησιάζει τις συνολικές πωλήσεις του Tesla Model Y στην Κίνα για το πρώτο εξάμηνο του 2025. Με τη ζήτηση να εκτοξεύεται, ο χρόνος αναμονής για παράδοση ανέβηκε στις 56 έως 59 εβδομάδες, σύμφωνα με την επίσημη εφαρμογή της Xiaomi Auto, γεγονός που οδήγησε τον πρόεδρο σε αυτή την πρωτοφανή ανακοίνωση.
BUY NOW
Το Xiaomi YU7 προσφέρει αυτονομία 835 χιλιομέτρων βάσει του κινεζικού κύκλου CLTC, ο οποίος είναι αρκετά πιο «ελαστικός» σε σχέση με τον ευρωπαϊκό WLTP, και κοστίζει περίπου 30.000 ευρώ (253.500 γουάν). Για σύγκριση, το πισωκίνητο Tesla Model Y, που στην Κίνα κοστίζει 263.500 γουάν (31.300 ευρώ), έχει αυτονομία 593 χιλιομέτρων.

Τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινεζικού μοντέλου είναι επίσης εντυπωσιακά, αφού διαθέτει αρχιτεκτονική 800 Volt που επιτρέπει φόρτιση στο 80% σε μόλις 13 λεπτά, έναντι 18 λεπτών για το Model Y με αρχιτεκτονική 400 Volt. Στο εσωτερικό, η τεχνολογία κυριαρχεί, με κεντρική οθόνη 16,1 ιντσών και HyperVision Panoramic Display 43,3 ιντσών στη βάση του παρμπρίζ, που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και σύστημα πλοήγησης, ενώ προσφέρει δυνατότητα σύνδεσης με περισσότερες από 1.000 έξυπνες συσκευές της Xiaomi.

Το αν το YU7 θα φτάσει στην Ευρώπη παραμένει ανοιχτό ερώτημα. Ωστόσο, οι πρόσφατες δηλώσεις του CEO της Xiaomi αφήνουν να εννοηθεί ότι υπάρχει πρόθεση για διεθνή παρουσία στο μέλλον, πιθανότατα όμως όχι στις ίδιες τιμές που ισχύουν στην Κίνα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το YU7 δεν είναι η πρώτη μεγάλη επιτυχία της Xiaomi. Με το πρώτο της μοντέλο, το SU7, είχε ήδη προκαλέσει αναταράξεις στις πωλήσεις του Tesla Model 3.