Φρενίτιδα στην Κίνα για το νέο SUV της Xiaomi -Σχεδόν 300 χιλιάδες προ-παραγγελίες την πρώτη ώρα

Εκτός από την χώρα της παραγωγής του, το δεύτερο αυτοκίνητο της Xiaomi -το SUV με την ονομασία YU7- προκαλεί “σεισμό” και στην παγκόσμια αγορά αμφισβητώντας την κυριαρχία του Tesla Model Y.
Η πρεμιέρα του Xiaomi YU7 ήταν ασύλληπτη: μέσα σε μόλις μία ώρα από το άνοιγμα των προπωλήσεων συγκέντρωσε 289.000 προ-παραγγελίες. Καθόλου παράξενο, αν σκεφτούμε την τεχνολογία του, την παρακαταθήκη που έχει αφήσει το sedan SU7 και, κυρίως, την τιμή του που ξεκινά στην Κίνα κάτω από 30 χιλιάδες ευρώ (συγκεκριμένα 29.279 ευρώ με τις σημερινές ισοτιμίες).

Ακόμα και η τετρακίνητη έκδοση Max του κινεζικού SUV είναι προσιτή, δεδομένου του τεχνολογικού του υπόβαθρου, της εντυπωσιακής της αυτονομίας και των εκρηκτικών της επιδόσεων (όπως θα δείτε παρακάτω), καθώς δεν ξεπερνά τα 37.396 ευρώ στην κινεζική αγορά.
BUY NOW
Η βασική έκδοση YU7 Standard διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 315 ίππων και ροπή 528 Nm, επιταχύνει από 0-100 km/h σε 5,9 δευτερόλεπτα και φτάνει τελική ταχύτητα 240 km/h. Η μπαταρία 96,3 kWh προσφέρει αυτονομία 835 χιλιομέτρων (με βάση τον κινεζικό κύκλο CLTC).

Η έκδοση Pro εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, αποδίδει 489 ίππους και 690 Nm ροπής, επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία φτάνει τα 760 χιλιόμετρα.
Στην κορυφή βρίσκεται το YU7 Max με δύο αναβαθμισμένους ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 681 ίππων και 866 Nm ροπής, με εκρηκτική επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 253 km/h. Η μεγαλύτερη μπαταρία των 101,7 kWh εξασφαλίζει αυτονομία 770 χιλιομέτρων.

Η φόρτιση είναι εξαιρετικά γρήγορη, αφού από 10% σε 80% ολοκληρώνεται μέσα σε μόλις 12 λεπτά, ενώ με φόρτιση 15 λεπτών η αυτονομία αυξάνεται κατά 620 χιλιόμετρα. Οι επιδόσεις αυτές δεν έρχονται τυχαία, καθώς το YU7 έχει σχεδιαστεί με εμμονή στην αεροδυναμική. Με 10 ενεργά κανάλια αέρα, 19 αεραγωγούς και σύστημα ενεργής μάσκας, επιτυγχάνει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,245, καλύτερο από Tesla Model Y και Model X.
Το μήκος του Xiaomi YU7 αγγίζει τα 5 μέτρα (4.999 mm) και το πλάτος τα 2 μέτρα (1.996 mm), ενώ το ύψος είναι 1,600 μ. και το μεταξόνιο εκτείνεται στα 3,0 μέτρα, προσφέροντας άπλετους χώρους.

Η πρακτικότητα είναι υποδειγματική, με χώρο αποσκευών 678 λίτρων που επεκτείνεται στα 1.758 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, ενώ υπάρχει και μεγαλο frunk μπροστά με χωρητικότητα 141 λίτρων.
Η εξωτερική σχεδίαση δεν κρύβει τις φιλοδοξίες της Xiaomi. Το εμπρός μέρος θυμίζει McLaren με χαρακτηριστική shark-nose μάσκα και φωτιστικά σώματα τύπου σταγόνας, ενώ στο πίσω μέρος η αισθητική «φλερτάρει» με τη Ferrari Purosangue.

Το μεγαλύτερο καπό αλουμινίου σε όχημα μαζικής παραγωγής και η διπλή αεροτομή στο πίσω μέρος συμπληρώνουν τη δυναμική εικόνα. Οι επιλογές χρωμάτων περιλαμβάνουν το εντυπωσιακό Emerald Green, το Titanium Silver και το Lava Orange, με μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες.
Το εσωτερικό είναι μινιμαλιστικό αλλά εξαιρετικά πολυτελές. Κυριαρχεί η κεντρική οθόνη αφής 16,1 ιντσών και η HyperVision Panoramic Display 43,3 ιντσών στη βάση του παρ-μπρίζ, που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων, σύστημα πλοήγησης και οθόνη για τον συνοδηγό.

Τα μπροστινά καθίσματα τύπου zero-gravity είναι επενδεδυμένα με δέρμα Nappa, διαθέτουν λειτουργία πλήρους ανάκλισης με ένα κουμπί και σύστημα μασάζ 10 σημείων. Τα πίσω καθίσματα έχουν ανεξάρτητες ηλεκτρικές ρυθμίσεις κλίσης από 100 έως 135 μοίρες, ενώ συνοδεύονται από σύστημα διπλής οθόνης ψυχαγωγίας και αυτόνομο κλιματισμό.
Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα πέντε συνδέσμων πίσω, με αερανάρτηση πέντε επιπέδων που προσφέρει έως και 222 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος, σε συνδυασμό με σύστημα συνεχούς ελέγχου απόσβεσης και τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo.

Η τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης είναι κορυφαία, με σύστημα LiDAR τοποθετημένο στην οροφή, 4D mm-wave radar, 11 κάμερες υψηλής ανάλυσης και 12 υπερηχητικούς αισθητήρες, παρέχοντας πλήρη σουίτα για αυτόνομη οδήγηση.

Με τον εντυπωσιακό του αριθμό προ-παραγγελιών, λοιπόν, και τα παραπάνω απίστευτα χαρακτηριστικά εξοπλισμού, το νέο SUV της Xiaomi ήδη ετοιμάζεται να διαλύσει τα ρεκόρ του πρώτου αυτοκινήτου του κινεζικού κολοσσού: το ηλεκτρικό sedan SU7 έχει σημειώσει πάνω από 258.000 πωλήσεις σε μόλις 14 μήνες.