Η Stellantis επιθυμεί να αντιμετωπίσει όσο πιο σύντομα γίνεται τις… δυσχέρειες που έχουν προκύψει. Η εξέλιξη ενός νέου κινητήρα, ο οποίος κρύβει τεχνολογία από την Formula 1, αναμφίβολα είναι κάτι που θα τη βοηθήσει.
Ονομάζεται Hurricane 4 Turbo και έρχεται να αντικαταστήσει τον Pentastar V6. Στην πραγματικότητα αποτελεί τη συνέχεια του 4κύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου που χρησιμοποιούσε ήδη ο όμιλος. Πρόκειται για τον αποκαλούμενο Global Medium Engine (GME), που είχε τοποθετηθεί στις Alfa Romeo Giulia, Stelvio, και Tonale.
Τόσο ο παλιός κινητήρας όσο και ο καινούργιος είναι 2λιτροι, ωστόσο ομοιότητες είναι μέχρι εδώ. Χάρη σε έναν υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και τα ενεργά πτερύγια (λειτουργούν με μέγιστη πίεση 2,4 bar), η ισχύς έχει αυξηθεί από τους 270 ίππους στους 324, ενώ η ροπή έχει ανέβει από τα 400 στα 451 Nm. Αυτό σημαίνει 162 ίππους ανά λίτρο. Για να έχετε καλύτερη εικόνα, ο Pentastar V6 αποδίδει 293 ίππους και 352 Nm ροπής.
BUY NOW
Το μοτέρ είναι τόσο ισχυρό που συγκρίνεται με αυτοκίνητα, τα οποία συμμετείχαν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC), όπως το Mitsubishi Lancer Evolution, το Subaru Impreza WRX STi και τα αγωνιστικά Ford Focus και Citroen Xsara. Βέβαια έχουν γίνει οι απαραίτητες επεμβάσεις για τον περιορισμό του θορύβου και των κραδασμών.
Το μυστικό του εν λόγω κινητήρα προέρχεται από την Formula 1 και είναι το σύστημα TJI (Turbulent Jet Ignition). Μια λύση που συναντάται επίσης και στον Nettuno V6 twin-turbo της Maserati MC20. Οι πληροφορίες λένε πως ο νέος κινητήρας της Stellantis, θα τοποθετηθεί σε αρκετά μοντέλα της Jeep στις ΗΠΑ, σαν το Wrangler, το Gladiator, το Compass και το Cherokee.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ