Έρχεται sportscar τσέπης από τις Toyota, Suzuki και Daihatsu

Toyota MR2

Ενίσχυση της γκάμας της με ένα compact σε διαστάσεις σπορ αυτοκίνητο φαίνεται να θέλει η Toyota και βάζει στο «παιχνίδι» τις Suzuki και Daihatsu.

Η Toyota διευρύνει την γκάμα των μοντέλων της ποικιλοτρόπως στην προσπάθειά της να καλύψει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μερίδα του κοινού. Τα τελευταία χρόνια οι Ιάπωνες έχουν «ενισχύσει» και τις σπορ προτάσεις τους προσφέροντας σήμερα τέσσερα συνολικά μοντέλα: το GR Yaris και GR Corolla και τα coupe GR86 και Supra.

Με την Toyota να ρίχνει το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεών της στο ηλεκτροκίνητο μέλλον των τεσσάρων τροχών, οι δύο από τις τέσσερεις σπορ προτάσεις έγιναν πραγματικότητα χάρη στη συνεργασία των Ιαπώνων με τη Subaru για το GR86 και την BMW για την τελευταία γενιά της Supra. Από ό,τι ακούγεται, στις σπορ προτάσεις της Toyota θα προστεθεί μία ακόμη στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον, η οποία μάλιστα θα προκύψει επίσης δια της οδού της συνεργασίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα και με ιαπωνικά δημοσιεύματα και συγκεκριμένα του Best Car, του μεγαλύτερου σε κυκλοφορία περιοδικού της χώρας, η Toyota, σε συνεργασία με τη Suzuki και την θυγατρική της Daihatsu, θα εξελίξουν από κοινού και θα παρουσιάσουν ένα πολύ μικρό σε διαστάσεις σπορ αυτοκίνητο.

Η μαεστρία των Suzuki και Daihatsu στην κατασκευή αυτοκινήτων μικρών διαστάσεων αναμένεται να είναι το σημείο κλειδί αυτής της συνεργασίας ου θα χρησιμοποιήσει ως βάση της την πλατφόρμα GA-B της Toyota, την ίδια που χρησιμοποιεί και το Yaris, με σημαντικές ωστόσο αλλαγές.

Το ιαπωνικό περιοδικό κάνει λόγο για ένα σπορ αυτοκίνητο με δύο πόρτες που θα κινείται από έναν τρικύλινδρο υπετροφοδοτούμενο 1000άρη κινητήρα της Suzuki. Το Best Car αναφέρει ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας θα τοποθετηθεί κεντρικά στο αμάξωμα πίσω από οδηγό και συνοδηγό με την κίνηση να φτάνει στους πίσω τροχούς. Άρα, αν αυτό το μοντέλο γίνει ποτέ πραγματικότητα, τότε έχουμε να κάνουμε με εκτενείς αλλαγές στην πλατφόρμα της Toyota για τη δημιουργία ενός μικρών διαστάσεων coupe αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι βελτιώσεις στο turbo μοτέρ της Suzuki που κινεί στην Ιαπωνία το Swift θα είναι σημαντικές και η ισχύς του φημολογείται ότι θα ανέβει από τους 110 στους 150 ίππους. Αναφορικά με το κιβώτιο, αυτό εικάζεται ότι θα είναι το αυτόματο των έξι σχέσεων επίσης της Suzuki, κάτι που ακούγεται ελαφρώς αντιφατικό αφού δεν είναι σίγουρο ότι εξυπηρετεί στη δημιουργία ενός σπορ αυτοκινήτου αυτών των προδιαγραφών.

Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με τα σήματα και των τριών εταιρειών και θα διαφοροποιείται μόνο στον αισθητικό τομέα με τις Toyota, Suzuki και Daihatsu να ενσωματώνουν στη σχεδίασή του τα δικά τους ξεχωριστά στοιχεία. Μένει να δούμε αν αυτές οι φήμες γίνουν πραγματικότητα αλλά και αν υπάρχει πιθανότητα να δούμε το μικρό σπορ αυτοκίνητο και επί ευρωπαϊκού εδάφους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ