H Volkswagen ετοιμάζει σπορτίφ έκδοση GTX και για το ID.Buzz

Volkswagen ID.Buzz

Στο πρότυπο των ID.4 and ID.5 GTX, ακόμα και το νέο ηλεκτρικό van της Volkswagen θα αποκτήσει έκδοση GTX επιδόσεων, με δύο ηλεκτροκινητήρες.

H εταιρεία του Wolfsburg το επιβεβαίωσε εμμέσως, δείχνοντας το τιμόνι του ID.Buzz με το άσπρο-μαύρο-κόκκινο logo GTX σε ένα ενημερωτικό φυλλάδιο σχετικά με τα μελλοντικά της σχέδια για το ηλεκτρικό της van. Και συνδυάζοντας την εικόνα με τη φράση «ID.Buzz... έρχονται περισσότερα - έκδοση GTX».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά πάσα πιθανότητα, η δυναμικότερη και ταχύτερη αυτή έκδοση του ID.Buzz θα υιοθετήσει τα συστήματα ηλεκτροκίνησης των ID.4 GTX και ID.5 GTX, που διατίθενται ήδη στην αγορά. Κατά συνέπεια, θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν σε κάθε άξονα- που συνδυαστικά θα αποδίδουν 300 ίππους και 460 Nm ροπής.

Volkswagen ID.4 GTX
Volkswagen ID.4 GTX

Παράλληλα, στον τομέα της εμφάνισης, οι ανάλογες προσθήκες θα αφορούν σε ένα πιο δυναμικό kit του αμαξώματος με στοιχεία όπως η μαύρη γυαλιστερή γρίλια, το μαύρο έμβλημα GTX, οι μεγαλύτεροι τροχοί και άλλα. Πιθανότατα στο συνδυασμό μαύρου, ασημί και κόκκινου χρώματος όπως αποκαλύπτει το logo της μπροσούρας.

Το εσωτερικό, αντίστοιχα, θα διαθέτει σπορ καθίσματα, φιμέ πανοραμική οροφή, και επίσης τις εξειδικευμένες ψηφιακές οθόνες των εκδόσεων GTX για τον πίνακα οργάνων και, στο κέντρο του ταμπλό, για τα πολυμέσα, τη συνδεσιμότητα και την πλοήγηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κανονική έκδοση του ID.Buzz προσφέρει αυτονομία 423 χιλιομέτρων με κάθε φόρτιση της μπαταρίας των 77 kW - συνεπώς, θεωρητικά, η πρώτη αναμένεται να είναι μειωμένη στην έκδοση GTX, εξαιτίας του επιπλέον βάρους του δεύτερου κινητήρα και του παραπάνω εξοπλισμού.

Ωστόσο, είναι γνωστό ότι η Volkswagen σκοπεύει να παρουσιάσει εκδόσεις μεγαλύτερου μεταξονίου του ID.Buzz στο εγγύς μέλλον, οι οποίες θα προσφέρουν τη δυνατότητα τοποθέτησης μεγαλύτερης μπαταρίας (111 kWh). Αν η έκδοση GTX βασιστεί σε αυτές, τότε αντιθέτως η αυτονομία του μπορεί όχι μόνο να μην μειωθεί, αλλά και να ανέβει.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ