SEAT και CUPRA: Πώς θα αναπτυχθούν στο άμεσο μέλλον

CUPRA Leon 1

Το 2023, η SEAT θα επιταχύνει τον μετασχηματισμό της προς την ηλεκτροκίνηση και την ανάπτυξη της CUPRA, ενώ θα φέρει συνεχώς νέα μοντέλα μέχρι και το 2025.

Ο μετασχηματισμός της SEAT από την εσωτερική καύση στην ηλεκτροκίνηση προχωράει με γρήγορους  ρυθμούς, ανοίγοντας το δρόμο για ένα νέο κεφάλαιο ανάπτυξης στην ιστορία της εταιρείας.

Στην ετήσια συνέντευξη τύπου, η εταιρεία ανακοίνωσε μια επιτάχυνση βασικών έργων το 2023, συμπεριλαμβανομένης της δικής της ηλεκτροκίνησης και του οργανωτικού μετασχηματισμού, καθώς και αυξημένη εστίαση στην ώθηση της ανάπτυξης της CUPRA.

Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί την 30ή επέτειο του εργοστασίου του Martorell και η SEAT επενδύει συνολικά τρία δισεκατομμύρια ευρώ για τον εξηλεκτρισμό του. Το Martorell θα γίνει ένας από τους κόμβους παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων του Ομίλου Volkswagen και κρίσιμο μέρος της αλυσίδας των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ισπανία. Επιπλέον, η SEAT θα ηγηθεί στον Όμιλο Volkswagen για την ανάπτυξη του Small BEV, της οικογένειας των αυτοκινήτων που θα εκδημοκρατίσει τη βιώσιμη αστική μετακίνηση. Μέχρι το 2025, το Martorell θα παράγει ηλεκτρικά οχήματα για διαφορετικές μάρκες του Ομίλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
CUPRA Brand

Η φιλοδοξία του Ομίλου είναι να παράξει 3 εκατομμύρια BEV συνολικά σε Martorell και Pamplona μεταξύ 2025 και 2030. Η SEAT εργάζεται επίσης σκληρά για ένα εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών και μια δεύτερη πλατφόρμα οχημάτων για το Martorell, με στόχο να αυξήσει το μερίδιό της στην αλυσίδα και να παραμείνει ανταγωνιστική μακροπρόθεσμα.

Στο ταξίδι της προς το να γίνει μια πιο βιώσιμη εταιρεία, το 2023 η SEAT θα λανσάρει τη νέα της στρατηγική ESG. Ένας από τους βασικούς πυλώνες αυτής της στρατηγικής θα είναι η ανάπτυξη ενός «Κόμβου Κυκλικής Οικονομίας» που θα επιτρέψει στην εταιρεία να συλλάβει πλήρως την αξία που προσφέρουν το αυτοκίνητο και η μπαταρία μέσω βιομηχανικών έργων επαναχρησιμοποίησης, ανακατασκευής και ανακύκλωσης. Προσφέρει επίσης ένα βιώσιμο βιομηχανικό σχέδιο για την τοποθεσία της εταιρείας στη Βαρκελώνη, όπου θα βρίσκεται ο κόμβος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
CUPRA Brand

Η CUPRA με τη σειρά της φιλοδοξεί να είναι μία από τις 100 καλύτερες παγκόσμιες μάρκες έως το 2030. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, θα υποστηριχθεί από τους έξι μοχλούς της για μελλοντική ανάπτυξη. Αυτοί οι μοχλοί περιλαμβάνουν την παγκοσμιοποίηση της μάρκας. Μόνο φέτος, η CUPRA σχεδιάζει να ανοίξει νέα City Garages στο Βερολίνο, τη Μαδρίτη, το Μάντσεστερ και το Παρίσι. Ως μέρος της φιλοδοξίας της να γίνει μια πραγματικά παγκόσμια μάρκα, η CUPRA αναλύει αυτήν τη στιγμή την είσοδο της στη Βόρεια Αμερική. Δοκιμάζει τη μάρκα με πιθανούς πελάτες και τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής είναι υποσχόμενα και θετικά. Επιπλέον, θα προσθέσει 500 νέους CUPRA Masters το 2023, ανεβάζοντας το σύνολο τους σε 2.000.

Η μάρκα προετοιμάζεται επί του παρόντος για τη μεγαλύτερη επιθετική προϊοντική πολιτική της, η οποία θα ξεκινήσει το 2024 με την κυκλοφορία των CUPRA Tavascan και CUPRA Terramar, τα οποία θα ακολουθήσει το CUPRA UrbanRebel το 2025. Αυτά τα νέα μοντέλα θα επιτρέψουν στη μάρκα να εισέλθει σε νέες κατηγορίες και αγορές και να επιτύχει τον μεσοπρόθεσμο στόχο της των 500.000 αυτοκινήτων ετησίως.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ