Σε απεργία πείνας οι ιδιοκτήτες Tesla -Για ποιον λόγο προχωρούν σε ακραίες διαμαρτυρίες

Tesla owners Norway

Απελπισμένοι από τα προβλήματα των Tesla τους, ορισμένοι από τους Νορβηγούς κατόχους ενός από τα αμερικανικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποφάσισαν να ξεκινήσουν απεργία πείνας, μέχρι να τους ακούσει ο... Elon Musk.

Τα προβλήματα των αυτοκινήτων που οδήγησαν αυτό το ευγενές κίνημα στη συγκεκριμένη πράξη απόγνωσης είναι πολλά: από το μπροστινό κάθισμα που έχει χαλαρώσει, μέχρι τη δυσλειτουργία των φωτιστικών σωμάτων, και την αδυναμία του ηλεκτροκινητήρα να εκκινήσει όταν κάνει πολύ κρύο ή πολλή ζέστη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το δυσφημιστικό αυτό πρόβλημα για την αμερικανική εταιρεία ξεκινά από την «καρδιά» της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, τη νορβηγική αγορά - που έχει καταφέρει με ταχύτατους ρυθμούς να αφομοιώσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πρόκειται για τη χώρα με τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανά κάτοικο, στον κόσμο.

Η Tesla είναι μία από τις κορυφαίες σε πωλήσεις εταιρείες ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Νορβηγία, αλλά φαίνεται ότι η αμερικανική εταιρεία δεν τα πάει και τόσο καλά στην ικανοποίηση των πελατών της. Μάλιστα, τα πάει υπερβολικά χάλια, αν κρίνουμε από το γεγονός ότι οι αγοραστές των αυτοκινήτων τους δεν αποφάσισαν να κάνουν μια απλή διαμαρτυρία, αλλά να προχωρήσουν σε απεργία πείνας.

Κάθε τόπος και τα προβλήματά του, βέβαια. Αλλά, σε κάθε περίπτωση, η υπόθεση μόνο καλό δεν κάνει στη φήμη της εταιρείας του Elon Musk. Και δεδομένου ότι η Νορβηγία έχει -εκτός από τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και- τα περισσότερα Tesla ανά κάτοικο, οι εν λόγω απεργοί ζητούν από τον Musk να επιδείξει ιδιαίτερη προσοχή στην αγορά τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην επίσημη ιστοσελίδα των απεργών πείνας, όπου κυριαρχεί η επίκληση στον Elon Musk για βοήθεια, τα προβλήματα που παρουσιάζουν τα Tesla τους είναι, αναλυτικότερα, τα εξής:

-Δεν εκκινεί ο κινητήρας όταν κάνει κρύο.
-Δεν ανοίγουν οι χειρολαβές όταν κάνει κρύο.
-Ακούγονται έντονα τριξίματα.
-Δεν εκκινεί ο κινητήρας όταν κάνει ζέστη.
-Εμφανίζονται φουσκάλες στα καθίσματα.
-Χαλαρώνει η βάση των εμπρός καθισμάτων.
-Το χέιλος του πορτ-μπαγκάζ συγκεντρώνει νερό της βροχής.
-Το Autopilot δεν δουλεύει καλά.
-Η σύνδεση με το διαδίκτυο είναι υπερβολικά αργή.
-Δυσλειτουργία των υαλοκαθαριστήρων.
-Το αυτοκίνητο τρίζει όταν περνά από σαμαράκια και λακούβες.
-Χαλαρά πλαστικά στο εσωτερικό.
-Τα φώτα δεν δουλεύουν σωστά.
-Οι πόρτες σταματούν να δουλεύουν και ενίοτε ανοίγουν μόνες τους.
-Ο υπολογιστής ταξιδίου δεν δουλεύει.
-Εμφανίζονται κίτρινα πλαίσια περιμετρικά των οθονών.
-Τα παράθυρα δεν σφραγίζουν όταν κλείνουν.
-Ηλεκτρονικά συστήματα κάνουν επανεκκίνηση μόνα τους.
-Προβλήματα με τη διαδικασία φόρτισης της μπαταρίας.
-Μείωση απόδοσης ισχύος του κινητήρα.
-Προβλήματα σκουριάς σε καινούρια αυτοκίνητα (ειδικά στο Model 3).
-Φτωχή ποιότητα βαφής, καθιστά αναγκαία το βάψιμο του αυτοκινήτου εκ νέου.
-Προβλήματα με το σύστημα κλιματισμού.
-Μικρότερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας από αυτή που ισχυρίζεται η Tesla.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νορβηγική ομάδα των απεργών πείνας ιδιοκτητών Tesla υποστηρίζει ότι έχει επικοινωνήσει με την εταιρεία, η οποία έχει υποσχεθεί ότι θα επανέλθει για το ζήτημά τους - αλλά δεν το έχει κάνει. Μάλιστα, λένε ότι έχουν υποστεί πολύ μεγάλους χρόνους αναμονής στο τηλέφωνο. Κι εκτός αυτού, όταν το αυτοκίνητο κάνει το προγραμματισμένο του Σέρβις, δεν λύνονται όλα τα προβλήματά του.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ