Έτοιμα τα πρώτα Lada χωρίς αερόσακους και ABS

lada cars russia (

Μετά τις κυρώσεις που έχουν επιβληθεί στη Ρωσία λόγω της εισβολής στην Ουκρανία, τα πρώτα σύγχρονα Lada χωρίς αερόσακους, ESP και ABS είναι διαθέσιμα προς πώληση.

Τα Lada της «κρίσης», όπως αποκαλούν οι Ρώσοι τα αυτοκίνητα που παράγει η εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία έπειτα και από τις οικονομικές κυρώσεις λόγω του πολέμου με την Ουκρανία, είναι αυτοκίνητα που στερούνται πλέον στοιχείων ασφάλειας που χαρακτηρίζονται πλέον απαραίτητα.

Χωρίς τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας, όπως είναι οι αερόσακοι, το ABS αλλά και το σύστημα ελέγχουν δυναμικής ευστάθειας ESP, τα Lada που βγαίνουν αυτή τη στιγμή από το εργοστάσιο της ρώσικης εταιρείας, θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ακόμη και ως κινητές παγίδες θανάτου. Επί της ουσίας δεν υπάρχει κάτι που να παρεμβάλλεται μεταξύ των επιβατών και των σκληρών επιφανειών της καμπίνας και να τους προστατεύει σε περίπτωση μετωπικής ή πλαγιομετωπικής σύγκρουσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, το ενδεχόμενο να εμπλακεί ο οδηγός ενός Lada της κρίσης σε ένα ατύχημα έχει πολλαπλασιαστεί λόγω της απουσίας των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου πέδησης και ευστάθειας. Όπως και να έχει τα μοντέλα της Lada γυρίζουν πίσω στο χρόνο τουλάχιστον τρεις δεκαετίες στον τομέα παροχής ασφάλειας, με μόνο θετικό για τον καταναλωτή, τη χαμηλότερη σε σχέση με πριν τιμή τους.

Να σημειωθεί ότι τα περισσότερα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας των νέων Lada προέρχονταν από τον όμιλο της Renault, ο οποίος ελέω του πολέμου και των κυρώσεων, παρέδωσε τη ρώσικη εταιρεία και τον έλεγχο της στο κράτος.

Το Lada Granta είναι το πρώτο μοντέλο που διατίθεται χωρίς τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας, ενώ από τον εξοπλισμό του απουσιάζει ακόμη και το σύστημα πλοήγησης. Σύμφωνα και με Ρώσους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου που έχουν κληθεί να δοκιμάσουν το «νέο» μοντέλο της Lada, στο εσωτερικό του Granta παρατηρείται και μια «προσπάθεια» αντιστάθμισης της απώλειας των αερόσακων, το τριάκτινο τιμόνι με την αλουμινένια στεφάνη αντικαταστάθηκε από ένα που προέρχεται από τη 10ετία του '90, έχει τέσσερεις ακτίνες και η στεφάνη του είναι φτιαγμένη από πλαστικό. Έτσι σε περίπτωση σύγκρουσης ο οδηγός κινδυνεύει να τραυματιστεί λιγότερο από το τιμόνι...

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το «νέο» Granta έχει γυρίσει τουλάχιστον 20 χρόνια πίσω και στον τομέα εκπομπών ρύπων. Το μοντέλο που είναι ξανά διαθέσιμο στο κοινό χρησιμοποιεί μια παλιότερη έκδοση του κινητήρα, με 8βάλβιδη αντί 16 βάλβιδης κεφαλής, η οποία, σε συνδυασμό και με τα υπόλοιπα εξαρτήματα και περιφερειακά, μπορεί να καλύψει μόνο τις προδιαγραφές ρύπων Euro 2.

Τέλος, σε μια προσπάθεια να... περισώσουν ό,τι μπορούν οι δημοσιογράφοι αναφέρουν ότι oι καθρέπτες πλέον είναι βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος και όχι μαύροι όπως πριν ενώ στον εξοπλισμό του πρωτόγονου πλέον Granta περιλαμβάνονται ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες αλλά και ηλεκτρικά εμπρός παράθυρα.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ