Στη Renault ο τίτλος της πιο «πράσινης» αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης

Renault

Τον τίτλο της πιο πράσινης ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας απέσπασε το 2021 η Renault, σημειώνοντας τον χαμηλότερο μέσο όρο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα πίσω από την καλιφορνέζικη Tesla.

Ο τιμητικός τίτλος της φιλικότερες προς το περιβάλλον ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας ανήκει το 2021 στην Renault. Η γαλλική φίρμα τερμάτισε την περασμένη χρονιά στη δεύτερη θέση ανάμεσα στους κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται σε ευρωπαϊκό έδαφος, πίσω από την Tesla η οποία για μία ακόμα χρονιά αρίστευσε, προσφέροντας στην γκάμα της κατά αποκλειστικότητα αμιγώς ηλεκτροκίνητες προτάσεις.

Ανάμεσα στους Ευρωπαίους κατασκευαστές ξεχώρισε η Renault, με τον μέσο όρο των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα των μοντέλων που διέθεσε στη γηραιά ήπειρο το 2021 να φτάνει μόλις τα 86,7 γρ./χλμ., σημειώνοντας πτώση της τάξης του 11,5% σε σχέση με το 2020.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Εκπομπές CO2

Τη δεύτερη καλύτερη επίδοση ανάμεσα στις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες σημείωσε η MINI με μέσο όρο 90,1 γρ./χλμ., επιτυγχάνοντας μείωση που άγγιξε το 20% σε σχέση με το 2020.

Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η Fiat, η οποία είδε το μέσο όρο των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα των μοντέλων που διέθεσε το 2021 να μειώνεται κατά 19,1 σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη χρονιά και να διαμορφώνεται στα 92,8 γρ./χλμ.

Σε εθνικό επίπεδο, όπως ήταν αναμενόμενο η Νορβηγία ήταν η πρωταθλήτρια του 2021, καθώς τα νέα μοντέλα που ταξινομήθηκαν το 2021 στην τοπική αγορά εκλύουν κατά μέσο όρο μόλις 16,9 γρ./χλμ.

Εκπομπές CO2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σουηδία, Φινλανδία και Δανία πλασαρίστηκαν με ευκολία στις πρώτες θέσεις της κατάταξης, χάρη στη διάδοση των ηλεκτροκίνητων προτάσεων στη σκανδιναβική χερσόνησο.

Διαμετρικά αντίθετη είναι η εικόνα στον ευρωπαϊκό Νότο, με την Ισπανία, την Ελλάδα και την Ιταλία να βρίσκονται μεταξύ των ουραγών, εξαιτίας της χαμηλής διείσδυσης των νέων τεχνολογιών στο ευρύτερο αγοραστικό κοινό.

Εκπομπές CO2

Τα SUV εξακολουθούν να αποτελούν την πιο ρυπογόνα κατηγορία αυτοκινήτων της Ευρώπης με μέσο όρο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα 107,9 γρ./χλμ., την ίδια στιγμή που το σαρωτικό πέρασμα του Tesla Model 3 από τη γηραιά ήπειρο χάρισε στην κατηγορία των μεσαίων διαστάσεων sedan την πρώτη θέση με 75,9 γρ./χλμ.    

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ