Range Rover

Αυτό είναι το νέο μικρό SUV της Renault

Renault-Kiger-2026

Η νέα γενιά του μικρού γαλλικού SUV επιβεβαιώνει τη στρατηγική της μάρκας να κάνει τα οχήματά της πιο σύγχρονα, ευέλικτα και προσαρμοσμένα στις ποικίλες ανάγκες της αστικής και προαστιακής κινητικότητας.

Η Renault συνεχίζει να επενδύει δυναμικά στην Ινδία, παρουσιάζοντας τη νέα γενιά του Kiger. Το μικρότερο SUV της γκάμας της, με μήκος κάτω από τα τέσσερα μέτρα, δέχθηκε περισσότερες από 35 αναβαθμίσεις στον σχεδιασμό, την τεχνολογία και την ασφάλεια, ώστε να εναρμονιστεί με τις ανάγκες της εποχής και να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία του, ανοίγοντας του ταυτόχρονα τον δρόμο προς την Ευρώπη.

Renault Kiger
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σχεδιαστικά, το νέο Renault Kiger δείχνει πιο «φρέσκο» και δυναμικό, ευθυγραμμισμένο με την πιο πρόσφατη ταυτότητα της γαλλικής εταιρείας. Το μπροστινό μέρος, με τη νέα μάσκα, το μυώδες καπό και τα full LED φωτιστικά σώματα, δίνει μια premium αίσθηση, ενώ οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και οι ζάντες 16 ιντσών τονίζουν τη σπορτίφ εικόνα του μοντέλου. Επίσης, στη γκάμα χρωμάτων προστέθηκαν δύο νέες επιλογές, η Oasis Yellow και η Shadow Grey, ανεβάζοντας τις διαθέσιμες αποχρώσεις σε επτά.

Το εσωτερικό εστιάζει στην άνεση και στην ποιότητα, όπως αρμόζει σε αυτή την κατηγορία. Η διχρωμία στο ταμπλό, τα καθίσματα με συνθετικό δέρμα και το βελτιωμένο ηχομονωτικό υλικό προσφέρουν αίσθηση ανώτερης κατηγορίας, ενώ έχουν προστεθεί σημαντικά στοιχεία όπως εμπρόσθια αεριζόμενα καθίσματα, πίσω αεραγωγοί, ψυχόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού και περισσότερες θύρες USB, που κάνουν την καθημερινότητα πιο εύχρηστη και την καμπίνα πιο ευχάριστη.

Renault Kiger
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μεγάλο «άλμα» έκανε το μοντέλο και στον τομέα του digital εξοπλισμού, αφού πλέον το ανανεωμένο Kiger εξοπλίζεται με οθόνη αφής 8 ιντσών με δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με Android Auto και Apple CarPlay, ηχοσύστημα Arkamys με έξι ηχεία, ασύρματη φόρτιση smartphone, ψηφιακό πίνακα οργάνων και κάμερα 360 μοιρών υψηλής ανάλυσης.

Το γαλλικό μοντέλο διατίθεται με δύο βενζινοκινητήρες. Ο τούρμπο των 100 ίππων με 160 Nm ροπής έχει σχεδιαστεί για όσους αναζητούν περισσότερη ισχύ, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 11 δευτερόλεπτα, ενώ ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,0 λίτρου με 72 ίππους και 96 Nm είναι μια πιο οικονομική επιλογή, κατάλληλη για οδήγηση στην πόλη.

Renault Kiger

Ταυτόχρονα, διατίθεται kit για εγκατάσταση συστήματος φυσικού αερίου για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία, με τον οδηγό ανεξαρτήτου κινητήρα να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία οδηγικά mode. Όσον αφορά τη μετάδοση, ο αγοραστής, ανάλογα με την έκδοση, μπορεί να διαλέξει μεταξύ χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων, αυτόματου Easy-R ή CVT X-Tronic με D-Step για πιο φυσική αίσθηση στην οδήγηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ασφάλεια είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά του νέου Kiger, αφού έρχεται στάνταρ με έξι αερόσακους και πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων με συνολικά 21 συστήματα. Η πλατφόρμα CMFA+ έχει ενισχυθεί για καλύτερη προστασία σε σύγκρουση, ενώ το TPMS, η αυτόματη λειτουργία των προβολέων, οι αισθητήρες βροχής και η multiview camera προσθέτουν πόντους στην καθημερινή χρήση.

Renault Kiger

Ταυτόχρονα, με μεταξόνιο 2,5 μέτρων προσφέρει ικανοποιητικό, σύμφωνα με την εταιρία, χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβάτων, ενώ το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 405 λίτρα.

Το μεγάλο ερώτημα είναι αν η Renault θα αποφασίσει να το φέρει και στην Ευρώπη. Δεν θα ήταν η πρώτη φορά που ένα μοντέλο με ρίζες εκτός Ε.Ε. μπαίνει στο ευρωπαϊκό χαρτοφυλάκιο, αφού το Dacia Spring και το Renault Arkana είναι τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ