Οι Γάλλοι φέρνουν την επανάσταση -Ηλεκτρικός κινητήρας 272 ίππων χωρίς σπάνιες γαίες

Renault νέος ηλεκτρικός κινητήρας φέρνει την επανάσταση

Σημαντικές είναι οι εξελίξεις για τη Renault στα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης με τους Γάλλους να ετοιμάζουν τον επόμενης γενιάς ηλεκτρικό κινητήρα τους.

Σε συνεργασία με την επίσης γαλλική Valeo, η Renault βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης του νέου επόμενης γενιάς ηλεκτρικού κινητήρα της, ο οποίος παρουσιάζει σημαντικά πλεονέκτημα έναντι των σημερινών και στον τομέα της βιωσιμότητας.

Ο νέος προηγμένος ηλεκτρικός κινητήρας ονομάζεται E7A και είναι μικρότερος σε διαστάσεις και ελαφρύτερος σε σχέση με αντίστοιχης απόδοσης μοτέρ που χρησιμοποιούνται σήμερα, ενώ για την κατασκευή του δεν χρησιμοποιούνται σπάνιες γαίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εξέλιξη του νέου πρωτοποριακού ηλεκτρικού κινητήρα γίνεται από κοινού με τη Renault να έχει αναλάβει τον ρότορα και τη Valeo τον στάτορα, τα δύο βασικά δηλαδή μέρη ενός ηλεκτρικού μοτέρ. Από ό,τι καταλαβαίνουμε η εξέλιξη του λογισμικού που θα τον διαχειρίζεται είναι κάτι που γίνεται μαζί και από τις δύο γαλλικές εταιρείες.

Οι Γάλλοι κάνουν λόγο για έναν ηλεκτρικό κινητήρα τρίτης γενιάς 800 V με 30% μικρότερο μέγεθος σε σχέση με αντίστοιχης απόδοσης μοτέρ, με την ισχύ του να φτάνει στους 272 ίππους. Όπως δείχνουν όλα, αυτό το μοτέρ θα αποτελέσει το «βαρύ» πυροβολικό των Γάλλων, το οποίο θα τους επιτρέψει να παρουσιάσουν μοντέλα με ισχύ που θα πλησιάζει ακόμη και τους 600 ίππους σε πλατφόρμα με διαμόρφωση που θα έχει έναν κινητήρα για κάθε άξονα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αυξημένη απόδοση για το μέγεθος του μοτέρ δεν έρχεται εις βάρος της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας με τον κινητήρα να παρουσιάζεται παράλληλα 30% ελαφρύτερος αλλά και με 30% μικρότερο ανθρακικό αποτύπωμα -στην κατασκευή του- σε σχέση με τον κινητήρα που χρησιμοποιούν τα νέα και αμιγώς ηλεκτρικά Megane E-Tech και Scenic E-Tech.

Ο νέος και πολλά υποσχόμενος ηλεκτρικός κινητήρας βρίσκεται ακόμη υπό εξέλιξη από τις δύο εταιρείες που ξεκίνησαν τη συνεργασία τους το 2021. Όταν αυτή τελειώσει το μοτέρ θα κατασκευάζεται επί ευρωπαϊκού εδάφους στο εργοστάσιο της Renault που βρίσκεται στην πόλη Cleon της Γαλλίας. Η μαζική παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει προς τα τέλη του 2027.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ