Η Porsche επιβεβαίωσε τη νέα Cayenne Coupe των 631 ίππων

Porsche Cayenne 631ps

Αν υπάρχει ένας οδηγός που μπορεί να απομυζήσει καθέναν από τους 631 ίππους της νέας Porsche Cayenne Coupe, είναι ο πρώην δις παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Βάλτερ Ρερλ.

Ο πιο διακεκριμένος και περιβόητος δοκιμαστής του Zuffenhausen επιβεβαίωσε με ένα επίσημο video της Porsche το πέρασμα στην παραγωγή της υψηλότερων επιδόσεων συμβατικής (μη υβριδικής) Cayenne μέχρι σήμερα - την οποία η εταιρεία της Στουτγάρδης αντιπαραθέτει στη Lamborghini Urus.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα Cayenne των 631 ίππων -της οποίας η επίσημη ονομασία δεν αποκαλύφθηκε ακόμη, αλλά θα διατίθεται αποκλειστικά στην Coupe έκδοση- μπορεί να έχει λιγότερη ονομαστική ισχύ από την υβριδική Cayenne Turbo S E-Hybrid, όμως είναι περισσότερο «οδηγοκεντρική».

Συγκεκριμένα, οι μηχανικοί της Porsche τροποποίησαν τη ρύθμιση του ηλεκτρονικού συστήματος πρόσφυσης Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) ώστε η νέα Cayenne να έχει πιο δυναμική συμπεριφορά για ακόμα καλύτερες επιδόσεις στην πίστα.

Το PDCC, στην ουσία ένα προηγμένο σύστημα ενεργητικής ανάρτησης, ελέγχει ηλεκτρονικά διαρκώς τις κλίσεις του αμαξώματος, κρατώντας το όσο το δυνατόν πιο επίπεδο ακόμα και σε πολύ πιεσμένες συνθήκες μέσα στη στροφή.

Ο Ρερλ, μετά από αρκετούς γύρους στην πίστα του Χόκενχαϊμ, αποκόμισε από τη νέα Cayenne Coupe των 631 ίππων την αίσθηση ότι «παραμένει εκπληκτικά σταθερή ακόμα και σε γρήγορες στροφές, και η απόκρισή της στην είσοδο είναι ιδιαίτερα ακριβής. Πιο πολύ από ποτέ, έχεις την αίσθηση ότι κάθεσαι σε ένα συμπαγές σπορ αυτοκίνητο αντί για ένα μεγάλο SUV».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην ίδια φιλοσοφία, πέραν της αναβάθμισης του θηριώδη twin-turbo κινητήρα V8 4.0 λίτρων στους 631 ίππους, έγιναν αρκετές ακόμα βελτιώσεις: το αεροδυναμικό kit έγινε πιο ακραίο με πιο μεγάλο διαχύτη και ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα και πίσω πτέρυγα, ενώ το σύστημα εξάτμισης αποτελείται πλέον από τιτάνιο και έχει την απόληξή του στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα.

Κι ακόμη, οι εμπρός τροχοί απέκτησαν φαρδύτερες ζάντες και μεγαλύτερη κατά 0,45 μοίρες αρνητική γωνία κάμπερ. Η αναθεωρημένη αυτή γεωμετρία παρέχει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με το έδαφος των νέων ελαστικών, διάστασης 22 ιντσών, που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για αυτή τη νέα Caynne υψηλών επιδόσεων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ