https://www.dsautomobiles.gr/models/ds3/collections/ds3-jules-verne.html?utm_source=carandmotor.gr&utm_medium=DIS-RES&utm_campaign=DS3_JulesVerne_Billboard_GR_DS_VN_Mobility_Reveal_DIS-RES_A_VI_CLICKS_NA_NA&partner_uid=HashedMail

Ρεκόρ πωλήσεων της Toyota στην Ευρώπη -Πόσα αυτοκίνητα πούλησε το πρώτο εξάμηνο του 2025

Toyota C-HR PHEV 2024 1

Η Toyota Motor Europe σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων με 635.328 οχήματα κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουνίου 2025, σημειώνοντας αύξηση σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Καθοριστικός παράγοντας αυτής της επιτυχίας για την ιαπωνική φίρμα υπήρξε η αυξημένη ζήτηση για τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα Toyota και Lexus, οι πωλήσεις των οποίων αυξήθηκαν κατά 6% σε σύγκριση με το περσινό α' εξάμηνο, και πλέον αποτελούν το 77% επί των συνολικών πωλήσεων της TME.

Η Toyota διατήρησε τη θέση της ως η δεύτερη δημοφιλέστερη μάρκα επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 1%, ενώ η Lexus σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 7%. Επίσης, η Toyota Professional, το τμήμα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της Toyota στην Ευρώπη, ενίσχυσε τις πωλήσεις της κατά 12% σε ετήσια βάση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Yaris

Χαρακτηριστική είναι η άνοδος των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Toyota και της Lexus συνδυαστικά (BEV, +42% σε ετήσια βάση), των plug-in hybrid μοντέλων (PHEV, +186%), αλλά και των υβριδικών (HEV, +2%).

Πιο συγκεκριμένα, η Toyota πούλησε 591.115 οχήματα την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου. Το 76% των συνολικών πωλήσεών της αφορά πλέον εξηλεκτρισμένα οχήματα, με τον όγκο των πωλήσεών τους να αυξάνεται κατά 6%.

Corolla
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων αυξήθηκαν κατά 46%, ενώ τα plug-in hybrid οχήματα αύξησαν το μερίδιό τους κατά 272%, με προεξάρχουσα την εμπορική επιρροή του νέου plug-in hybrid C-HR. Τα μοντέλα με τις περισσότερες πωλήσεις ήταν το Yaris, το Yaris Cross, η Corolla, το C-HR, το RAV4 και το Aygo X.

C-HR 2

Ο Till Conrad, αντιπρόεδρος πωλήσεων της Toyota Motor Europe, δήλωσε σχετικά πως «η πολυδιάστατη προσέγγιση ως προς την ουδετερότητα του άνθρακα επιτρέπει στην εταιρεία να ανταποκρίνεται με συνέπεια στις ανάγκες των πελατών σε ολόκληρη την ευρωπαϊκή αγορά».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ