Αυτό είναι το ραντάρ-θρύλος που έκοψε 15.000 κλήσεις -Γιατί το αφαίρεσαν

prostima-kamera-germania-b27-dromos2

Τα τελευταίας τεχνολογίας ραντάρ προσφέρουν μεγάλα έσοδα στους Δήμους, μιας και εκμεταλλεύονται τα μειωμένα όρια ταχύτητας των 30 χλμ./ώρα για να γεμίσουν τα ταμεία τους. Σε τέτοιο βαθμό, που δημιουργήθηκαν πολλά προβλήματα.

Δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρουμε για τα μεγάλα προβλήματα που προκαλούν τα νέα συστήματα ελέγχου ορίων ταχύτητας πολλών Δήμων, και με αυτά που βλέπουμε να συμβαίνουν σε όλο τον κόσμο, είναι σίγουρο ότι δεν θα είναι η τελευταία.

Ειδικά τον τελευταίο καιρό που χρησιμοποιούνται τα νέα κινητά και περιστρεφόμενα ραντάρ, αλλάζουν θέση στους δρόμους του Δήμου για να εντοπίζουν τους παραβάτες οδηγούς, τα δημοτικά συμβούλια βρήκαν «φλέβα χρυσού» για να γεμίσουν τα ταμεία τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Speed camera 2

Ο λόγος που τα ραντάρ έγιναν ξαφνικά τόσο «αποδοτικά», είναι ότι ορισμένα κράτη μείωσαν τα όρια ταχύτητας σε ορισμένους δρόμους και αμέσως τα τεχνικά μέσα πήρα «φωτιά». Σε τέτοιο βαθμό, που το δημοτικό συμβούλιο της πόλης Σιέρο στη βόρεια Ισπανία αναγκάστηκε να αφαιρέσει τα ραντάρ λόγω των προβλημάτων που προκαλούν στους κατοίκους και τον Δήμο.

Ας τα πάρουμε όμως όλα από την αρχή. Τον Ιανουάριο, το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε να εγκαταστήσει 9 νέα ραντάρ στο Δήμο, με τα δύο εξ αυτών να είναι κινητά. Τα συγκεκριμένα έχουν καταγράψει τουλάχιστον 15.000 πρόστιμα για υπερβολική ταχύτητα, επιβεβαιώνοντας έως και 300 παραβάσεις σε καθημερινή βάση.

Speed camera 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τα τοπικά Μέσα, ο όγκος των προστίμων έχει φτάσει σε τέτοιο επίπεδο που η τοπική ταχυδρομική υπηρεσία έχει σχεδόν καταρρεύσει, μιας και η απογευματινή βάρδια είναι πλέον «αφιερωμένη» για την παράδοση των ειδοποιήσεων. Ορισμένοι μάλιστα κάτοικοι ανέφεραν ότι έλαβαν μέσα σε μια μέρα πάνω από 15 ειδοποιήσεις για παράβαση.

Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στα ραντάρ που τοποθετούνται σε δρόμους με όριο ταχύτητας τα 30 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Δήμου, το 60% των παραβάσεων αντιστοιχεί σε ταχύτητες μεταξύ 48 και 50 χλμ./ώρα, το 35% από 50 έως 60 χλμ./ώρα και το 1% σε ταχύτητες άνω των 70 χλμ./ώρα.

Το αποτέλεσμα είναι ο Δήμαρχος να έχει βρεθεί σε δεινή θέση, καθώς οι δημότες πραγματοποιούν συνεχείς καταγγελίες, κατηγορώντας το δημοτικό συμβούλιο για πρακτική που αφορά μόνο την είσπραξη περισσότερων εσόδων από τα πρόστιμα.

Speed camera 4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και πάνω σε αυτό το θέμα, ο Δήμος δεν μπορεί να κάνει κάτι, μιας και το ραντάρ έχει τραβήξει φωτογραφία που πάει αυτοματοποιημένα στην Τροχαία.

Με δεδομένο λοιπόν ότι καταρρέει το σύστημα από την «χιονοστιβάδα» κλήσεων για υπερβολική ταχύτητα, το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε να αφαιρέσει το ραντάρ που έκοβε τα περισσότερα πρόστιμα. Ο Δήμαρχος από τη μεριά του αναφέρει ότι η κατάσταση αυτή του προκαλεί μεγάλη δυσφορία και ζητά συγγνώμη από τους δημότες. Μάλιστα, καταλήγει ότι ίσως δεν θα έπρεπε να τοποθετηθούν τα ραντάρ, παρά το γεγονός ότι υπήρχαν καταγγελίες από δημότες για οδηγούς που κινούνταν με μεγάλη ταχύτητα.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ