Αποκάλυψη για το πρώτο SUV της Polestar - έρχεται τον Οκτώβριο

Polestar 3

Το Polestar 3, το πρώτο SUV της θυγατρικής εταιρείας επιδόσεων και αμιγούς ηλεκτροκίνησης της Volvo, θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του τον προσεχή Οκτώβριο.

Με το Polestar 3 η σουηδική εταιρεία μπαίνει στην τόσο εμπορικά δημοφιλή κατηγορία των SUV, τόσο στην Ευρώπη όσο και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Είναι το τρίτο μοντέλο της γκάμας της, μετά τα Polestar 1 και Polestar 2, και θα ακολουθήσουν άλλα δύο καινούρια αυτοκίνητα μέχρι το 2024 - διαμορφώνοντας έτσι σε δύο χρόνια την πεντάδα των διαθέσιμων Polestar.

Εν καιρώ, το Polestar 3 θα εμπλουτιστεί με το σύστημα αυτόνομης οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο που εξελίσσει η εταιρεία, χρησιμοποιώντας τον κορυφαίο αισθητήρα LiDAR της Luminar σε συνδυασμό με το λογισμικό της NVIDIA.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην παρουσίασή του, τον Οκτώβριο, το Polestar 3 θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες θα μπαταρία αρκετά μεγάλη για να του προσφέρει αυτονομία 600 χιλιομέτρων, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που δημοσίευσε η σουηδική εταιρεία.

Μαζί, η Polestar αποκάλυψε την πρώτη εικόνα του Polestar 3, που συνδυάζεται με ένα ειδικό φιλμ για την περίσταση. Οι παραγγελίες για το ηλεκτρικό SUV θα ξεκινήσουν τη μέρα της παρουσίασης, και τα πρώτα αντίτυπά του θα βγουν από τις δύο γραμμές παραγωγής, στις ΗΠΑ και στην Κίνα, νωρίς το 2023.

Σύμφωνα με τον CEO της Polestar, Thomas Ingenlath, «το Polestar 3 είναι το SUV της ηλεκτρικής εποχής» και «η σχεδιαστική μας ταυτότητα εξελίσσεται με αυτό το προηγμένο μεγάλο πολυτελές ΕV, με τον ισχυρό, εξειδικευμένο του χαρακτήρα. Με αυτό το αυτοκίνητο φέρνουμε την αθλητικότητα πίσω στα SUV, μένοντας πιστοί στις ρίζες επιδόσεών μας. Αυτό είναι ένα τεράστιο κομβικό σημείο για την εταιρεία μας, που εκτινάσσει τις προοπτικές ανάπτυξής μας και μας περνάει στην επόμενη φάση».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέραν του νέου SUV και των άλλων δύο αυτοκινήτων που η εταιρεία θα παρουσιάζει κάθε χρόνο ως το 2024, η Polestar φιλοδοξεί να αποκτήσει παρουσία σε συνολικά 30 αγορές μέχρι το τέλος του 2023. Και, επίσης, να δεκαπλασιάσει τις παγκόσμιες πωλήσεις της από 29.000 το 2021 σε περίπου 290 χιλιάδες μέχρι το τέλος του 2025.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ