
Σε όχημα με εξαγορά κατά την επισκευή του τοποθετήθηκε προφυλακτήρας με αισθητήρες που δεν λειτουργούσαν.
Τη μεγάλη διαφορά στη συντήρηση και επισκευή των αυτοκινήτων leasing που στα συμβόλαια υπάρχει ο όρος της εξαγοράς μετά το τέλος της μίσθωσης και σε εκείνα που επιστρέφουν στις εταιρείες αναδεικνύει χρήστης εταιρικού ΙΧ αλλά ο ίδιος είναι επαγγελματίας από τον χώρο του αυτοκινήτου.
Πιο συγκεκριμένα ο πελάτης κάποιας εταιρείας leasing είχε συνάψει συμβόλαιο με τον όρο ότι το αυτοκίνητο μετά το τέλος της μίσθωσης θα εξαγοραστεί από τον ίδιο.
BUY NOW

Ωστόσο κατά την διάρκεια της μίσθωσης ο χρήστης του εταιρικού οχήματος είχε ένα τροχαίο ατύχημα οπότε και το όχημα έπρεπε να μεταβεί στις εγκαταστάσεις της εταιρείας leasing για να επισκευαστεί όπως άλλωστε ορίζει και το συμβόλαιο.
Να τονίσουμε ότι ο χρήστης του οχήματος είναι επαγγελματίας στο χώρο του αυτοκινήτου οπότε και έχει γνώση από επισκευές.
Αρχικά λοιπόν το τρακαρισμένο αυτοκίνητο με εξαγορά μεταφέρθηκε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας και στον πελάτη δόθηκε όχημα αντικατάστασης.

Μετά από σχεδόν 5 μήνες αναμονής η εταιρεία leasing ενημέρωσε τον πελάτη της ότι το όχημα έχει επισκευαστεί και να μεταβεί για να το παραλάβει και να αφήσει το όχημα αντικατάστασης.
Ο πελάτης όταν αντίκρυσε το επισκευασμένο εταιρικό του αυτοκίνητο έγινε έξαλλος καθώς το όχημα φαινόταν ότι είναι παρατημένο για πολύ καιρό καθώς είχε καλυφθεί από σκόνη και όπως διαπίστωσε από την online εφαρμογή ο κινητήρας είχε να εκκινηθεί για πάνω από 2 μήνες.
Ωστόσο το κορυφαίο όλων εστιάζεται στο γεγονός ότι μετά την επισκευή το εταιρικό αυτοκίνητο απέκτησε εμπρόσθιο προφυλακτήρα με αισθητήρες παρκαρίσματος που φυσικά το όχημα δεν είχε και οι αισθητήρες δεν λειτουργούσαν.
Όταν ο πελάτης παραπονέθηκε για την τοποθέτηση λάθος προφυλακτήρα ο υπάλληλος της εταιρείας leasing τον διαβεβαίωσε ότι το ανταλλακτικό έχει παραγγελθεί καινούριο από εξουσιοδοτημένο έμπορο και δεν είναι σε καμία περίπτωση μεταχειρισμένος! Τώρα πως ξαφνικά το αυτοκίνητο απέκτησε εμπρόσθιο προφυλακτήρα με αισθητήρες που δεν λειτουργούσαν ο υπάλληλος δεν ήξερε τι να απαντήσει…
Επίσης το εμπρόσθιο φανάρι που αλλάχθηκε είχε ημερομηνία παραγωγής τον Μάρτιο του 2019 ενώ το όχημα ήταν παραγωγής τον Μάιο του 2019!
Εκτός όμως των προβλημάτων φανοποιείας που διαπιστώθηκαν στο αυτοκίνητο υπήρχε και ένα θέμα στον εμπρόσθιο τροχό που είχε προκληθεί από το άλλο όχημα της σύγκρουσης και η εταιρεία leasing ήθελε να το παραδώσει με στραβό τον εμπρόσθιο τροχό που σύμφωνα με τεχνικούς είναι εξαιρετικά επικίνδυνο.
Ο πελάτης τελικά δεν παρέλαβε το επισκευασμένο εταιρικό του αυτοκίνητο και αναμένει να επιδιορθωθούν όλα τα προβλήματα που έχει εντοπίσει.

Τέλος να επισημάνουμε ότι ο πελάτης της εταιρείας leasing έκανε χρήση της μικτής ασφάλειας για ιδίες ζημιές που πληρώνει σε άλλο εταιρικό όχημα που διατηρεί και μετά από λίγο καιρό διαπίστωσε ότι ουδέποτε έχει γίνει η χρήση ιδίων ζημιών από την εταιρεία leasing και δεν έχει καταγραφεί καμία απολύτως δήλωση στην ασφαλιστική εταιρεία!
Επομένως τα χρήματα που κατέβαλε ο πελάτης της εταιρείας leasing για να επισκευαστεί η μικροζημιά δεν χρησιμοποιήθηκαν ως μέρος για την χρήση της μικτής ασφάλειας ιδίων ζημιών αλλά προορίζονταν σε κάποια φανοποιεία αμφιβόλου ποιότητας εργασιών και χρήση μεταχειρισμένων ανταλλακτικών προφανώς για να μειώσουν στο ελάχιστο το κόστος επισκευής.
Άλλωστε είναι γνωστό ότι κάποιες εταιρείες leasing σε φανοποιούς δίνουν 20 ευρώ για το κάθε κομμάτι επισκευής (στοκάρισμα και βάψιμο)…
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ