Porsche Cayenne

Πρόγραμμα απόσυρσης-μαμούθ στην Ιταλία -Καινούρια ηλεκτρικά ΙΧ από 3.200 ευρώ

aposyrsi

Η κυβέρνηση της Giorgia Meloni αποφάσισε να δώσει 597 εκατομμύρια ευρώ για την ανανέωση του στόλου με νέα ηλεκτρικά ΙΧ.

Για την ανανέωση και τον εξηλεκτρισμό του στόλου οχημάτων της, η Ιταλία έχει διαθέσει 597 εκατομμύρια ευρώ. Αυτά τα κεφάλαια χορηγούνται σε μεμονωμένους πελάτες με τη μορφή ενός γενναιόδωρου μπόνους απόσυρσης που κυμαίνεται από 9.000 έως 11.000 ευρώ. Αυτό επιτρέπει χαμηλότερες τιμές και τη διαθεσιμότητα ηλεκτρικών οχημάτων εισαγωγικού επιπέδου σε τιμές... ποδηλάτου!

Τελικά όπως φαίνεται υπάρχει κάτι καλύτερο από την κοινωνική μίσθωση για την επιτάχυνση της ενεργειακής μετάβασης των νοικοκυριών χαμηλού εισοδήματος! Και αυτό συμβαίνει στην Ιταλία. Προκειμένου να αναζωογονηθεί ο στόλος οχημάτων και να αυξηθεί το μερίδιο αγοράς των 100% ηλεκτρικών οχημάτων  στη χώρα (που διαμορφώθηκε στο 5,2% στα τέλη Αυγούστου, σύμφωνα με την ACEA, όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 15%), η κυβέρνηση της Giorgia Meloni αποφάσισε να επενδύσει 597 εκατομμύρια ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαθέσιμο έως το τέλος του 2025, το πάνω από μισό δισ. ευρώ επιτρέπει γενναιόδωρες επιδοτήσεις για την αγορά αυτοκινήτων μηδενικών εκπομπών από ιδιώτες πελάτες. Αυτό δεν ισχύει για τη μίσθωση, όπως συμβαίνει στη Γαλλία με τη μίσθωση ηλεκτρικών οχημάτων.

Πιο συγκεκριμένα, η ιταλική κυβέρνηση χορηγεί μπόνους απόσυρσης ύψους 9.000 ευρώ σε νοικοκυριά με εισόδημα μικρότερο των 40.000 ευρώ ετησίως, υπό την προϋπόθεση ότι διαθέτουν όχημα που πληροί το πρότυπο Euro 5 (το οποίο τέθηκε σε ισχύ το 2011).

Αυτό το μπόνους φτάνει το μέγιστο ποσό των 11.000 ευρώ για νοικοκυριά με ετήσιο εισόδημα μικρότερο των 30.000 ευρώ. Οι δικαιούχοι πρέπει επίσης να διαμένουν σε αστική περιοχή με πληθυσμό άνω των 50.000 κατοίκων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων συμπληρώνουν το κρατικό μπόνους

Έχοντας επίγνωση των διακυβευμάτων και αναζητώντας όγκο πωλήσεων, ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων αποφάσισαν να συμπληρώσουν το μπόνους απόσυρσης του ιταλικού κράτους προσφέροντας σημαντικές εκπτώσεις τιμών.

Σύμφωνα με τα διεθνή Μέσα Ενημέρωσης, αυτό το πακέτο των 597 εκατομμυρίων ευρώ αναμένεται να χρηματοδοτήσει περίπου 60.000 οχήματα στη χώρα. Άλλοι παρατηρητές υποστηρίζουν ότι αυτό το ποσό θα είναι πολύ μικρότερο λόγω των μάλλον περιοριστικών όρων πρόσβασης σε αυτές τις επιδοτήσεις.

Σε κάθε περίπτωση, οι μάρκες που προσφέρουν ήδη ηλεκτρικά οχήματα χαμηλού κόστους δράττουν αυτής της ευκαιρίας για να προωθήσουν τα μοντέλα τους. Παραδείγματα περιλαμβάνουν το Dacia Spring και Leapmotor Τ03, των οποίων η τρέχουσα τιμή είναι 18.200 ευρώ και 18.900 ευρώ στη βασική έκδοση, επωφελούνται από μια επιπλέον έκπτωση 3.000 ευρώ έκαστο.

Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι το νέο Dacia Spring Expression των 45 ίππων, που συνήθως κοστίζει 18.200 ευρώ, έχει δει την τιμή του να μειώνεται κατά 14.000 ευρώ χάρη στις προσπάθειες της κυβέρνησης Meloni και της θυγατρικής του ομίλου Renault.  Έτσι, η τιμή για τον αγοραστή ανέρχεται σε… 3.200 ευρώ!

Εφαρμόζοντας την ίδια εξίσωση στο Leapmotor, είναι δυνατό να αποκτήσετε ένα T03 για 4.900 ευρώ! Αυτή είναι η τιμή ενός ποδηλάτου, όπως μας υπενθυμίζει η διαφημιστική καμπάνια της κινεζικής μάρκας, η οποία διανέμεται στην Ευρώπη από την Stellantis!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ