Πρόεδρος BMW: «H Tesla δεν είναι premium»

Oliver Zipse BMW Group CEO για την Tesla 2021

Όχι ότι υπήρχε αμφιβολία για την εικόνα της Tesla αναφορικά με την ποιότητα και το status των μοντέλων της, αλλά όπως και να το δει κανείς, είναι διαφορετικό να το ακούς από «επίσημα» χείλη.

Πόσο μάλλον όταν αυτά ανήκουν στον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου της BMW, Oliver Zipse, με τον Γερμανό να αναφέρεται δημόσια για τη σχετικά προβληματική εικόνα που παρουσιάζουν τα μοντέλα της Tesla στον τομέα της ποιότητας.

Παρά το γεγονός ότι τέτοιες δηλώσεις δεν φαίνεται να κάμπτουν την συνεχώς ανοδική πορεία των πωλήσεων της αμερικάνικης εταιρείας (το Model 3 κατέκτησε την κορυφή επί ευρωπαϊκού εδάφους τον Σεπτέμβριο μεταξύ όλων τον μοντέλων, ανεξάρτητα από το σύστημα κίνησης που φέρουν), έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα όταν προέρχονται από τον άνθρωπο που βρίσκεται στο τιμόνι των Βαυαρών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικότερα, σε συνέδριο που πραγματοποίησε η γερμανική εφημερίδα Handelsblatt, ο Zipse αναφέρθηκε στο βάρος που δίνουν οι Αμερικανοί στην ποιότητα και την αξιοπιστία των αυτοκινήτων τους, η οποία έχει απασχολήσει πολλές φορές στο παρελθόν τα διεθνή και όχι μόνο μέσα, ενώ άφησε σαφείς αιχμές ακόμη και για... ημερομηνία λήξης της Tesla. «Η Tesla δεν αποτελεί ακριβώς μέρος της premium κατηγορίας. Μεγαλώνουν (σ.σ. σε πωλήσεις) πολύ δυνατά μέσω περικοπών στις τιμές τους. Εμείς δεν θα το κάναμε αυτό από τη στιγμή που πρέπει να υπάρχουμε σε βάθος χρόνου.»

Ο Zipse δήλωσε επίσης ότι η μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο εταιρειών είναι τα στάνταρ που έχουν θέσει οι BMW και Tesla αναφορικά με την ποιότητα κατασκευής και την αξιοπιστία των μοντέλων τους και πως υπάρχει διαφορά στα ιδανικά και τις φιλοδοξίες μεταξύ των δύο εταιρειών όσον αφορά στην ικανοποίηση των πελατών τους, μια δήλωση που, αν μη τι άλλο, δείχνει ότι η Tesla δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα γι' αυτούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή είναι η δεύτερη φορά που ο Zipse αναφέρεται δημόσια στην Tesla με τον Γερμανό να εκφράζει στις αρχές της χρονιάς τις αμφιβολίες του για το πόσο ακόμη θα κρατήσουν οι Αμερικάνοι την ηγετική θέση που έχουν στις πωλήσεις των ηλεκτρικών, ειδικά από τη στιγμή που όλοι οι μεγάλοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές έχουν αρχίσει πλέον να δείχνουν τα δόντια τους με την παρουσίαση δεκάδων νέων και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.

Οι Αμερικάνοι αντιμετωπίζουν φυσικά ανταγωνισμό και εντός έδρας από τις Lucid και Rivian, με την τελευταία να πραγματοποιεί την Τετάρτη, την μεγαλύτερη αρχική δημόσια προσφορά (initial public offering - ΙΡΟ) της χρονιάς, ξεκινώντας τις διαπραγματεύσεις τον μετοχών της, από τις οποίες συγκέντρωσε 10,3 δισ. ευρώ. Αυτό εκτόξευσε την αξία της σχεδόν στα 75 δισ. ευρώ ισοφαρίζοντας κυριολεκτικά εν μία νυκτί, την αξία μεγάλων παραδοσιακών κατασκευαστών όπως είναι η General Motors.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ