
Η Horse Technologies, θυγατρική της Horse Powertrain, ετοιμάζει έναν καινούργιο κινητήρα διπλού καυσίμου με ήπια υβριδική υποβοηθήση και θα αποδίδει 140 ίππους.
Το νέο μοτέρ που ετοιμάζεται να λανσάρει η Renault και αναμένεται να τοποθετηθεί και στα μοντέλα της Dacia, εξελίχθηκε από την Horse Technologies, μια κοινοπραξία μεταξύ της Renault και της Geely, που ειδικεύεται σε κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικούς κινητήρες χαμηλών εκπομπών ρύπων.
Η παραγωγή του πρώτου κινητήρα διπλού καυσίμου με άμεσο ψεκασμό του υγραερίου έχει ξεκινήσει, εκκινώντας παράλληλα και την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και υβριδικών συστημάτων κίνησης επόμενης γενιάς της Συμμαχίας.
BUY NOW

Μπροστάρης είναι ο νέος HR12 LPG, ένας τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,2 λίτρων σχεδιασμένος να καταναλώνει τόσο βενζίνη όσο και LPG. Εκτός από τη διπλή τροφοδοσία, η πραγματική επανάσταση έγκειται στη χρήση της τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στο σύστημα υγραερίου.
Ο νέος κινητήρας ενσωματώνει επίσης ένα 48βολτο ήπιο υβριδικό σύστημα που είναι ικανό να παρέχει πρόσθετη ροπή κατά την επιτάχυνση, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2.

Η απόδοση του νέου ήπια υβριδικού μοτέρ διπλού καυσίμου είναι 140 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm διαθέσιμα από τις 2.100 σ.α.λ. Όταν καταναλώνει LPG, ο κινητήρας εκπέμπει κατά 9% μειωμένους ρύπους CO2 σε σύγκριση με τη βενζίνη.
Σε σχέση με το παρελθόν, το σύστημα καυσίμου LPG έχει επανασχεδιαστεί πλήρως. Ο κινητήρας διαθέτει ένα ειδικά σχεδιασμένο σύστημα άμεσου ψεκασμού, έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ατμοποιητή για ακριβή έλεγχο ψεκασμού και συμπίεσης, και ενισχυμένα μηχανικά μέρη. Η δεξαμενή LPG βρίσκεται στο χώρο της ρεζέρβας, έχει χωρητικότητα 50 λτ. και δεν κλέβει χώρο από το πορτμπαγκάζ.

Η κωδική ονομασία του κινητήρα είναι HR12 LPG, συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6e και είναι έτοιμος να ανταποκριθεί στα μελλοντικά πρότυπα Euro 7. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Horse στο Μιοβένι της Ρουμανίας, το οποίο έχει παραγωγική ικανότητα 450.000 κινητήρων ετησίως.
«Ο HR12 LPG αποτελεί μια απτή απόδειξη της δέσμευσής μας για καινοτομία σε κάθε τομέα συστημάτων κίνησης», εξήγησε ο Patrice Haettel, Διευθύνων Σύμβουλος της Horse Technologies. «Είμαστε οι πρώτοι στον κόσμο που φέρνουμε τον άμεσο ψεκασμό LPG σε κινητήρα παραγωγής: αυτό είναι ένα αποφασιστικό βήμα προς τα εμπρός για όσους πιστεύουν στα εναλλακτικά καύσιμα».

Προς το παρόν, δεν υπάρχουν άλλοι κινητήρες LPG άμεσου ψεκασμού σε μαζική παραγωγή. Οι περισσότεροι κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG) εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τεχνολογία έμμεσου ψεκασμού για το υγραέριο, στην οποία το LPG αναμειγνύεται με αέρα πριν εισέλθει στους κυλίνδρους.
Ο κινητήρας HR12 LPG αποτελεί τεχνολογική καινοτομία επειδή συνδυάζει τρεις τεχνολογίες που δεν έχουν συνδυαστεί ποτέ σε κινητήρα LPG (άμεσο ψεκασμό, ήπια υβριδική και παραγωγή σε βιομηχανική κλίμακα) επιτρέποντας πιο ακριβή και βελτιστοποιημένη καύση, αυξημένη ισχύ και αποδοτικότητα, και ταυτόχρονη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων.