Προ των πυλών η νέα γενιά του Kia Picanto -Πότε αποκαλύπτεται επίσημα

Kia Picanto

Το citycar της Κia περνά στη νέα, τέταρτη γενιά του ριζικά ανασχεδιασμένο αλλά χωρίς νέους κινητήρες, όμως όλα δείχνουν. Πριν το τέλος του 2023 θα ξεκινήσει η διάθεσή του.

Πρόσφατα διέρρευσαν φωτογραφίες του νέου Kia Picanto που μοιάζουν να είναι τραβηγμένες στην επίσημη φωτογράφησή του, όμως η κορεατική εταιρεία αποφάσισε να δημοσιεύσει μόνο ένα teaser στο οποίο δεν διαγράφεται τίποτα περισσότερο από τη «φωτεινή υπογραφή» του ρύγχους του κάτω από ένα μαύρο πανί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρόλα αυτά, η επίσημη παρουσίαση του δημοφιλούς αυτοκινήτου είναι θέμα ημερών, καθώς θα αποκαλυφθεί στις 4 Ιουλίου, ενώ η διάθεσή του αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στην τρέχουσα χρονιά. Θα αντικαταστήσει την τρίτη γενιά του, που βρίσκεται στην αγορά τα έξι τελευταία χρόνια, με ένα facelift ενδιάμεσα το 2020.

Αντικαθιστώντας το Picanto, η Kia αποδεικνύει την πίστη της (όπως και η Hyundai, με το i10) στα μικρά αυτοκίνητα πόλης - παρότι αυτά τείνουν να εξαφανιστούν λόγω της αυστηροποίησης των προδιαγραφών ρύπων και -ενδεχομένως- του μικρού περιθωρίου κέρδους.

Όπως φάνηκε ξεκάθαρα από τις φωτογραφίες που διέρρευσαν, το νέο Picanto είναι ριζικά ανασχεδιασμένο -στα νέα πρότυπα των μοντέλων της Kia- με πρωταγωνιστές τα καινούρια φωτιστικά σώματα σχήματος «Τ», τη μάσκα «tiger nose» με χρωμιωμένο άνω μέρος και τον πολύ ιδιαίτερο εμπρός προφυλακτήρα - που προσδίδει δυναμισμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πίσω μέρος φιλοξενεί μικρότερης έκτασης αλλαγές, όμως και εδώ τα φωτιστικά σώματα ακολουθούν το γεωμετρικό μοτίβο των μπροστινών - και ενώνονται σχεδόν με μια ενιαία οριζόντια φωτεινή μπάρα. Η νέα σχεδίαση του Picanto, κατά συνέπεια, αποσκοπεί να το φέρει και πάλι κάτω από το φως των προβολέων στην κατηγορία Α.

Το εσωτερικό δεν επιφυλάσσει ιδιαίτερες αλλαγές, πέραν ορισμένων αισθητικών τροποποιήσεων στο ταμπλό και την προσθήκη ψηφιακού πίνακα οργάνων και νέου λογισμικού στην κεντρική οθόνη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι κινητήρες θα είναι οι ίδιοι με της τρέχουσας γενιάς, αλλά βελτιωμένοι για καλύτερη αποδοτικότητα και συνεπώς οικονομία καυσίμου. Θα διατίθεται με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.0 λίτρου και 67 ίππων και T-GDI 100 hp, είτε με τον τετρακύλινδρο 1.2 MPI 84 ίππων. Περισσότερες και οριστικές λεπτομέρεις, ωστόσο, θα έχουμε στις 4 Ιουλίου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ