Πρεμιέρα για την Aston Martin DB12 των 671 ίππων

Aston Martin DB12

Η Aston Martin παρουσίασε το νέο της supercar, τη DB12 που πυροδοτείται από τον V8 κινητήρα της AMG μέχρι την τελική ταχύτητα των 350 km/h.

Η DB12 ανοίγει τη νέα εποχή των supercars της βρετανικής εταιρείας, και παρότι εγκατέλειψε τον V12 της DB11 είναι πάνω από 30% ισχυρότερη από την τελευταία, με 41 hp περισσότερους από τη DB11 AMR, με ανώτερη οδική συμπεριφορά και υψηλότερο επίπεδο πολυτέλειας και άνεσης στο εσωτερικό της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πρώτες εικόνες της είχαν βγει στο φως της δημοσιότητας τον περασμένο Ιανουάριο, αλλά τώρα η εταιρεία του Gaydon παρουσίασε την έκδοση παραγωγής, επιβεβαιώνοντας και το όνομα DB12. Η Aston Martin την περιγράφει ως το πρώτο Super Tourer του πλανήτη, και το πιο ολοκληρωμένο και τελειοποιημένο μοντέλο DB της ένδοξης ιστορίας των δύο αυτών γραμμάτων.

Ο σχεδιασμός της βασίζεται στην κλασσική φιλοσοφία των μοντέλων DB, αλλά τροποποιημένος και εκσυγχρονισμένος. Την παράσταση κλέβει η τεράστια γρίλια, με τα δύο καινούρια LED φωτιστικά σώματα στις άκρες της και το νέο έμβλημα της Aston πάνω της, στην άκρη του ρύγχους. Κάτω της, φιλοξενείται το ανασχεδιασμένο splitter (εμπρός πτέρυγα).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο twin-turbo οκτακύλινδρος κινητήρας V8 των 4.0 λίτρων (που προέρχεται από τη Mercedes-AMG) φτάνει στο peak των 671 ίππων και των 800 Nm από τις 2.750 στροφές. Έτσι, χαρίζει τη DB12 επιτάχυνση 0-100 km/h σε λίγο πάνω από 3,5 δευτερόλεπτα.

Η αύξηση της απόδοσης του V8 έγινε μέσω σημαντικών παρεμβάσεων τους κυλίνδρους, στις σχέσεις συμπίεσης και στους (μεγαλύτερης διαμέτρου) υπερσυμπιεστές. Επίσης, αναθεωρήθηκε πλήρως το σύστημα ψύξης. Το οκτακύλινδρο μοτέρ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ενώ η DB12 είναι η πρώτη DB με ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τον έλεγχο όλης αυτής της ισχύος η DB12 είναι εφοδιασμένη με την επόμνενης γενιάς προσαρμοζόμενη ηλεκτρονική ανάρτηση και σφιχτότερες αντιστρεπτικές δοκούς. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία οδηγικά προφίλ, τα GT, Sport και Sport+, που ρυθμίζουν ανάλογα την απόκτιση και σκληρότητα της ανάρτησης.

Στον οδηγικό έλεγχο συμβάλλουν και τα μεγάλα δισκόφρενα των 400 mm εμπρός και 360 mm πίσω, που κρύβονται από τις ζάντες των 21 ιντσών. Ανοίγοντας την πόρτα (χωρίς πλαίσιο των παραθύρων) από τις χωνευτές χειρολαβές του αμαξώματος, αποκαλύπτεται το εντυπωσιακό εσωτερικό της DB12.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τεράστια οδηγο-κεντρική κονσόλα φιλοξενεί στο κέντρο της τη μεγάλη κεκλιμένη οθόνη των πολυμέσων-πλοήγησης-συνδεσιμότητας, με καινούριο λογισμικό εξελιγμένο από την Aston που επιδέχεται over-the-air αναβαθμίσεις. Νέο είναι και το online σύστημα πλοήγησης με τρισδιάστατη απεικόνιση. Όλες οι επενδύσεις είναι από Alcantara.

Προς το παρόν η Aston Martin δεν έχει ανακοινώσει την τιμή της DB12, αλλά με την εμπορική πορεία όλων των supercars τα τελευταία χρόνια, ίσως αυτή να έχει δευτερεύουσα σημασία για κάποιους. Που θα μπορούν να αρχίσουν να την παραλαμβάνουν από το Φθινόπωρο του 2023.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ