Πότε μπαίνει τέλος στη βενζίνη και το diesel

Προδιαγραφές Euro 7 2022

Νωρίτερα από το αναμενόμενο ενδέχεται να απεξαρτηθούν οι ευρωπαϊκές εταιρείες από τα ορυκτά καύσιμα, στο δρόμο προς ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον και έπειτα και από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.

Οι ευρωπαϊκές αγορές νιώθουν στο πετσί τους την οικονομική πίεση που ασκείται από τον πόλεμο που μαίνεται στην Ουκρανία, μια οικονομική πίεση που έχει διογκώσει όλες τις τιμές των προϊόντων και ακόμη περισσότερο της ενέργειας.

Αν και η απεξάρτηση της Ευρώπης από τα ενεργειακά κοιτάσματα της Ρωσίας δεν ήταν μέχρι πρότινος στο τραπέζι, οι κατασκευαστές επί ευρωπαϊκού εδάφους είχαν ήδη ξεκινήσει να κινούνται προς ένα βιώσιμο και αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον για τις γκάμες των μοντέλων τους, με το βλέμμα στραμμένο προς τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για την τροφοδοσία των παραπάνω με ηλεκτρική ενέργεια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα ενεργειακή κρίση στην Ευρώπη, εκτιμάται ότι θα επιταχύνει τελικά τις διαδικασίες και τις τεράστιες επενδύσεις που πραγματοποιούνται, παρόλο που αυτές φαίνεται να βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη φάση αναφορικά με τη υλοποίηση τους λόγω της εισβολής στην Ουκρανία. Η Audi θέλει να συγκαταλέγεται ανάμεσα στους Ευρωπαίους κατασκευαστές που θα πρωτοστατήσουν σε αυτή την μετάβαση στην αμιγώς ηλεκτρική μετακίνηση.

«Η βιωσιμότητα είναι το προαπαιτούμενο για την προσωπική και επιχειρηματική ελευθερία. Η εταιρεία μας έχει αναλάβει την ευθύνη της και δείχνει πού στεκόμαστε αυτή τη στιγμή. Η «Vorsprung 2030» είναι η εταιρική μας στρατηγική και αυτή περιγράφει ξεκάθαρα τα μελλοντικά σχέδια μας», δήλωσε σχετικά η Hildegard Wortmann μέλος του δ.σ. της Audi, υπεύθυνη Πωλήσεων και Μάρκετινγκ στην επιχειρηματική διάσκεψη κορυφής Ludwig Erhard που πραγματοποιήθηκε στο Gmund am Tegernsee της Γερμανίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Wortmann υπογράμμισε επίσης πως η έλλειψη σε πρώτες ύλες αποδεικνύει ότι έχει έρθει η στιγμή για να χαράξει η Ευρώπη μια νέα ρότα, στην οποία η κυκλική οικονομία θα αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της βιομηχανίας, κάτι που θα την βοηθήσει να γίνει ακόμη πιο ανεξάρτητη.

 Η Hildegard Wortmann

Η Hildegard Wortmann

Η Γερμανίδα τόνισε παράλληλα ότι οι επιδοτήσεις στις τιμές των καυσίμων δεν υποστηρίζουν τον πραγματικό στόχο που είναι η μείωση των ορυκτών καυσίμων και ότι αυτός ο «τρομερός» όπως τον χαρακτήρισε πόλεμος θα πρέπει να λειτουργήσει σαν καταλύτης για την επιτάχυνση της μετάβασης στις ανανεώσιμες πηγές.

Σύμφωνα με τη στρατηγική της Audi τα νέα μοντέλα που θα παρουσιάζει από το 2026 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ η παραγωγή των κινητήρων εσωτερικής καύσης αναμένεται να σταματήσει το 2033, δύο χρόνια νωρίτερα από την επίσημη απαγόρευση της Ε.Ε. για τους θερμικούς κινητήρες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα η Audi «τρέχει» ήδη τα δικά της προγράμματα αναφορικά με τη δημιουργία συνθετικών καυσίμων με στόχο την παράταση της χρήσης των κινητήρων εσωτερικής καύσης και την μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων έως και την εξάλειψη τους που θα γίνει σταδιακά.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ