Πότε χρειάστηκε αλλαγή μπαταρίας το Ioniq 5 που κάλυψε 666.000 χιλιόμετρα

Hyundai Ioniq 5

Ένα Hyundai Ioniq 5 στη Νότια Κορέα έχει ήδη καλύψει ήδη 666 χιλιάδες χιλιόμετρα σε 3,5 χρόνια, και συνεχίζει ακάθεκτο. Η αλήθεια είναι ότι χρειάστηκε αλλαγή μπαταρίας, αλλά όχι όσο σύντομα πιθανώς νομίζετε.

Πόσο διαρκεί η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου; Για ένα παλαιό ηλεκτρικό κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος, καθώς οι τεχνολογίες του είναι πλέον παρωχημένες. Όμως, τι ισχύει για ένα σύγχρονο EV;Ένα Ioniq 5, που ανήκει σε κάποιον Κορεάτη, έχει ήδη καλύψει 666.255 χιλιόμετρα μέσα σε 3,5 μόλις χρόνια, και μπορεί να μας δώσει κάποιες απαντήσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για να έχουμε μια τάξη μεγέθους για τις αποστάσεις που καλύπτει ο συγκεκριμένος οδηγός από τη Νότια Κορέα -που μοιράστηκε την εμπειρία του στην ομάδα του Facebook "Mileage Impossible"-, τα 666 χιλιάδες χιλιόμετρα σε 3,5 χρόνια σημαίνουν πάνω από 15.000 km τον μήνα ή περίπου 522 km την ημέρα, κάθε μέρα.

Το όχημα συντηρούνταν κανονικά καθ’ όλη τη διάρκεια των 3,5 ετών ετών, και υπήρξαν αναπόφευκτα κάποιες βλάβες. Ένα από τα εξαρτήματα που σταμάτησαν να λειτουργούν είναι ο ενσωματωμένος φορτιστής AC, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να φορτίζεται πλέον μόνο με ρεύμα συνεχούς ροής (DC).

Όσο για την μπαταρία; Αντικαταστάθηκε μετά από 580.000 χιλιόμετρα. Η μεγάλη έκπληξη είναι ότι, όταν αφαιρέθηκε, διαπιστώθηκε ότι διατηρούσε ακόμα το 87% της αρχικής χωρητικότητάς της.

Αυτό αποδεικνύει ότι η εργοστασιακή εγγύηση της Hyundai -8 έτη ή 160.000 χιλιόμετρα, με ελάχιστο όριο το 80% της χωρητικότητας- είναι εξαιρετικά συντηρητική. Στην περίπτωση αυτή, το όχημα διένυσε πάνω από τριπλάσια απόσταση χωρίς να πέσει κάτω από το όριο αυτό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν μη τι άλλο, αυτό είναι ένα παράδειγμα που δείχνει ότι η ανθεκτικότητα των σύγχρονων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, και ιδιαίτερα των μπαταριών τους, μπορεί να ξεπεράσει κατά πολύ τις προσδοκίες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ