
Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων ήταν υψηλότερες από τις αντίστοιχες των αυτοκινήτων diesel.
Εξηλεκτρισμένα ήταν πάνω από 65 στα 100 καινούρια αυτοκίνητα που αγόρασαν οι Έλληνες καταναλωτές τον Ιούλιο με τα υβριδικά μοντέλα να οδηγούν την κούρσα των πωλήσεων τα οποία κατείχαν και την μερίδα του λέοντος στο σύνολο των ταξινομήσεων.
Από την άλλη μεριά τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα κυριολεκτικά καταγράφουν αρνητικό ρεκόρ με το ποσοστό τους να έχει περιοριστεί σε μόλις 4,3%, δηλαδή λίγο υψηλότερα από τα Υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα, αλλά και χαμηλότερα από τα αμιγώς ηλεκτρικά ΙΧ.
BUY NOW

Πιο συγκεκριμένα τον Ιούλιο τα υβριδικά αυτοκίνητα κατέλαβαν την πρώτη θέση του πίνακα των πωλήσεων ακολουθούμενα με μια μεγάλη πλέον διαφορά από τα βενζινοκίνητα τα οποία σημείωσαν πτώση ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν τα plug-in hybrid μοντέλα.
Ειδικότερα οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων κατέλαβαν το 52,9% του συνόλου των πωλήσεων το Ιούλιο έναντι 44,8% τον αντίστοιχο μήνα του 2024 με αποτέλεσμα να έχουν καταγράψει νέα άνοδο 8,1%!
Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν τα βενζινοκίνητα μοντέλα με σημαντικά μειωμένο ποσοστό 27,2% έναντι 33,5% τον αντίστοιχο μήνα του 2024 καταγράφοντας πτώση 6,3%.
Στην τρίτη θέση πέρασαν τα αμιγώς Plug-in Υβριδικά μοντέλα με 7,7% έναντι 6,7% σημειώνοντας άνοδο 1%.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σημείωσαν πτώση 2,7% εξαιτίας της έλλειψης πόρων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» με αποτέλεσμα να καταλάβουν το 4,5% του συνόλου της αγοράς τον Ιούλιο έναντι 7,2% τον αντίστοιχο μήνα του 2024.
Στη συνέχεια ακολουθούν τα αυτοκίνητα diesel με ποσοστό 4,3% τα οποία σημείωσαν πτώση 1,9% καθώς τον αντίστοιχο μήνα του 2024 κατέλαβαν το 6,2% της αγοράς.
Τα Υγραεριοκίνητα μοντέλα σημείωσαν άνοδο 1,7% καθώς κατέλαβαν το 3,3% του συνόλου της αγοράς τον Ιούνιο έναντι 1,6% τον αντίστοιχο μήνα του 2024.
Τέλος τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο δεν κατάφεραν να σημειώσουν καμία πώληση.
Σε επίπεδο έτους τα Υβριδικά αυτοκίνητα κατέλαβαν το 49% του συνόλου της αγοράς σημειώνοντας άνοδο 9% και ακολουθούν τα βενζινοκίνητα με 33,1% (-6,6%), τα Plug-in Hybrid με 6,5% (1,1%), τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με 5,3% (0,6%), τα πετρελαιοκίνητα με 3,1% (-5,6%), τα Υγραεριοκίνητα με 2,9% (1,4%) και στην τελευταία θέση τα Αεριοκίνητα (φυσικό αέριο) με μηδενικό ποσοστό επί των πωλήσεων.

Ξεπούλησαν τα SUV
Την κατηγορία Β επέλεξε η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών σε ποσοστό 57,8% εκ των οποίων το 36,6% αφορούσε σε SUV μοντέλα.
Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η κατηγορία C με ποσοστό 24,2% εκ του οποίου το 18,3% αφορά σε SUV μοντέλα.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε η κατηγορία Α με ποσοστό 8,3% εκ του οποίου το 1,9% αφορά σε SUV μοντέλα.
Στη συνέχεια ακολουθεί η κατηγορία D με 7,2% (6,2% τα SUV), η κατηγορία Ε με 0,5% (0,5% τα SUV), η κατηγορία F-G με 0,4% (0,3% τα SUV), η κατηγορία Sports με 0,4% και οι κατηγορίες MPV – Combi με 1,2%.
Σε σύνολο όλων των κατηγοριών τα SUV το Ιούλιο κατέλαβαν το 63,8% καταγράφοντας άνοδο 4,8% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2024 όπου το ποσοστό των SUV ανήλθε σε 59%.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ