
Τα πετρελαιοκίνητα κατέγραψαν νέο αρνητικό ρεκόρ με το ποσοστό τους να κυμαίνεται σε ιστορικό χαμηλό.
Εξηλεκτρισμένα ήταν πάνω από 6 στα 10 καινούρια αυτοκίνητα που αγόρασαν οι Έλληνες καταναλωτές τον Ιούνιο με «οδηγό» τα υβριδικά μοντέλα τα οποία κατείχαν και την μερίδα του λέοντος στο σύνολο των ταξινομήσεων.
Από την άλλη μεριά τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα κυριολεκτικά καταγράφουν αρνητικό ρεκόρ με το ποσοστό τους να έχει περιοριστεί σε μόλις 2%, δηλαδή πολύ χαμηλότερα για πρώτη φορά από τα Υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα, καταλαμβάνοντας ουσιαστικά την τελευταία θέση στον πίνακα των πωλήσεων αφού τα οχήματα που κινούνται με Φυσικό Αέριο δεν καταγράφουν καμία πώληση εδώ και πολλούς μήνες.
BUY NOW

Πιο συγκεκριμένα τον Ιούνιο τα υβριδικά αυτοκίνητα κατέλαβαν την πρώτη θέση του πίνακα των πωλήσεων ακολουθούμενα με μια μεγάλη πλέον διαφορά από τα βενζινοκίνητα τα οποία σημείωσαν πτώση ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν τα plug-in hybrid μοντέλα.
Επίσης τα πετρελαιοκίνητα κατέγραψαν νέο αρνητικό ρεκόρ με το ποσοστό τους να κυμαίνεται σε ιστορικό χαμηλό.
Ειδικότερα οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων κατέλαβαν το 48,8% του συνόλου των πωλήσεων το Ιούνιο έναντι 45,6% τον αντίστοιχο μήνα του 2024 με αποτέλεσμα να έχουν καταγράψει νέα άνοδο 3,2%!

Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν τα βενζινοκίνητα μοντέλα με 32,1% έναντι 36,9% τον αντίστοιχο μήνα του 2024 καταγράφοντας πτώση 4,8%.
Στην τρίτη θέση πέρασαν τα αμιγώς Plug-in Υβριδικά μοντέλα με 6,9% έναντι 4,2% σημειώνοντας άνοδο 2,7%.
Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σημείωσαν άνοδο 0,6% καθώς κατέλαβαν το 5,9% του συνόλου της αγοράς τον Ιούνιο έναντι 5,3% τον αντίστοιχο μήνα του 2024.
Στη συνέχεια ακολουθούν τα αυτοκίνητα με υγραέριο με ποσοστό 4,3% τα οποία σημείωσαν άνοδο 3,6% καθώς τον αντίστοιχο μήνα του 2024 κατέλαβαν το 0,7% της αγοράς.

Τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα σημείωσαν πτώση 5,3% καθώς κατέλαβαν το 2% του συνόλου της αγοράς τον Ιούνιο έναντι 7,3% τον αντίστοιχο μήνα του 2024.
Τέλος τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο δεν κατάφεραν να σημειώσουν καμία πώληση.
Σε επίπεδο έτους τα Υβριδικά αυτοκίνητα κατέλαβαν το 48,4% του συνόλου της αγοράς σημειώνοντας άνοδο 9,1% και ακολουθούν τα βενζινοκίνητα με 34,1% (-6,6%), τα Plug-in Hybrid με 6,3% (1,1%), τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με 5,5% (1,2%), τα πετρελαιοκίνητα με 2,9% (-6,3%), τα Υγραεριοκίνητα με 2,9% (1,4%) και στην τελευταία θέση τα Αεριοκίνητα (φυσικό αέριο) με μηδενικό ποσοστό επί των πωλήσεων.

Πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις των SUV
Την κατηγορία Β επέλεξε η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών σε ποσοστό 55,5% εκ των οποίων το 31,1% αφορούσε σε SUV μοντέλα.
Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η κατηγορία C με ποσοστό 22,2% εκ του οποίου το 17,2% αφορά σε SUV μοντέλα και το υπόλοιπο 5% σε hatchback και sedan.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε η κατηγορία Α με ποσοστό 11,5% εκ του οποίου το 2,4% αφορά σε SUV μοντέλα και το υπόλοιπο 9,1% σε hatchback.
Στη συνέχεια ακολουθεί η κατηγορία D με 8,4% (7,3% τα SUV), η κατηγορία Ε με 0,5% (0,4% τα SUV), η κατηγορία F-G με 0,3% (0,2% τα SUV), η κατηγορία Sports με 0,4% και οι κατηγορίες MPV – Combi με 1,1%.
Σε σύνολο όλων των κατηγοριών τα SUV το Ιούνιο κατέλαβαν το 58,7% καταγράφοντας για πρώτη φορά πτώση 1,7% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2024 όπου το ποσοστό των SUV ανήλθε σε 60,4%.