Θα μπορούσε να είναι αυτό το νέο και ηλεκτρικό Fiat Multipla;

Fiat Multipla render

Η αναβίωση του Multipla, του κλασικού αλλά αμφιλεγόμενου σε εμφάνιση ιταλικού MPV της δεκαετίας του 2000, δεν βρίσκεται στα επίσημα πλάνα της Fiat - αλλά βρίσκεται στη φαντασία ιδιωτών σχεδιαστών.

Ένα από τα ανεπίσημα -και μη σχετιζόμενα με τη Fiat- σχέδια αυτά είναι και το συγκεκριμένο, που απεικονίζει την καινούρια εκδοχή του Multipla ως μια -πολύ λιγότερο ακραία, αισθητικά- Crossover πρόταση, με έξι θέσεις επιβατών (από τρείς τόσο στη δεύτερη όσο και την πρώτη σειρά) και πλευρικές πόρτες που ανοίγουν αντικριστά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άλλα σχεδιαστικά στοιχεία της συγκεκριμένης σπουδής είναι η ενσωμάτωση των χειρολαβών των θυρών σε ένα χρωμιωμένο «φιλέτο» στο άνω μέρος των θυρών, το οποίο -μαζί με τα μυώδη μαρσπιέ- προσδίδουν αισθητικό δυναμικό στις πλευρές του αυτοκινήτου. Μια έξυπνη λεπτομέρεια είναι οι μικροί αεραγωγοί στις κάτω άκρες του παρ-μπριζ, που παραπέμπουν στους πολύ ιδιαίτερους προβολείς του πρωταρχικού Multipla στα ίδια σημεία.

Το σχέδιο αυτό κατά πολλούς έχει κοινά στοιχεία με του παλαιότερου Opel Adam Rocks, με μεγαλύτερο μήκος και φυσικά περισσότερο χώρο στο εσωτερικό. Το τελευταίο είναι αρκετά μινιμαλιστικό, στο πνεύμα της εποχής και με επιρροές από το ηλεκτρικό Fiat 500e, με μία τεράστια οθόνη πολυμέσων και μία μακρόστενή πίσω από το τιμόνι για τον πίνακα οργάνων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συγκεκριμένη σχεδιαστική σπουδή, παράλληλα, φαντάζεται το νέο Multipla ως αμιγώς ηλεκτρικό, όπως υπαινίσσεται η καλυμμένη γρίλια με έναν μόνο μικρό αεραγωγό στον προφυλακτήρα. Η πίσω πόρτα, επίσης, δείχνει αρκετά στενή για να είναι και τόσο λειτουργική.

Προς το παρόν η Fiat δεν έχει πάρει θέση για μια ενδεχόμενη αναβίωση του Multipla, και κανείς δεν γνωρίζει αν αυτή υφίσταται -ως πρωτότυπο, τουλάχιστον, στο συρτάρι του Francois Leboine, διευθυντή σχεδιασμού των Fiat και Abarth.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εταιρεία του Τορίνου είναι απασχολημένη με τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της, και με την αντικατάσταση του Fiat 500X και του Tipo. Το σύγχρονο Multipla υφίσταται μόνο σε ανεπίσημα σχέδια, αλλά μόνο και μόνο η ύπαρξη των τελευταίων αποδεικνύει το αποτύπωμα στη σύγχρονη αυτοκίνηση που είχε αφήσει ο τόσο ιδιαίτερος προπάτοράς του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ