Παρά τις πιο συμπαγείς διαστάσεις της, η λεγόμενη «baby G-Wagon» δεν φαίνεται να απαρνιέται τον αυθεντικό χαρακτήρα που έκανε εμβληματικό το μεγάλο της αδερφό G-Class στην τετρακίνηση παγκοσμίως.
Τα πρώτα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα της μικρής G-Class, που δεν γνωρίζουμε ακόμα πώς θα ονομαστεί, έχουν ήδη εντοπιστεί σε δοκιμές τους τελευταίους μήνες και δίνουν μια πρώτη ιδέα για το τι περίπου μπορούμε να περιμένουμε.
Η Mercedes δεν φαίνεται να απομακρύνεται από τη γνώριμη, τετραγωνισμένη σιλουέτα της G-Wagen. Αντίθετα, επιλέγει μια προσεκτική «σμίκρυνση» του σχεδίου, με ελαφρώς πιο απαλές ακμές, ώστε να προσαρμοστεί στις σύγχρονες απαιτήσεις χωρίς να αλλοιωθεί η ταυτότητα του μοντέλου.
BUY NOW
Η μικρότερη G-Class φαίνεται πως διατηρεί τα χαρακτηριστικά στρογγυλά φωτιστικά σώματα, τα οποία πλέον μοιάζουν να κρύβονται ελαφρώς κάτω από το καπό, ενώ η νέα μάσκα δίνει μια πιο φρέσκια, αλλά αναγνωρίσιμη όψη.
Τα πλαϊνά παραμένουν κάθετα και «κοφτά», όπως στο μεγάλο μοντέλο, όμως το κοντύτερο μεταξόνιο αλλάζει τις αναλογίες. Οι πίσω πόρτες είναι αισθητά μικρότερες και αυτό προϊδεάζει για περιορισμένο χώρο για τους πίσω επιβάτες, κάτι που δύσκολα θα αποτελεί το δυνατό χαρτί της «baby-G».
Στο πίσω μέρος, η σχεδίαση παραμένει τυπικά G-Class, αλλά πιο «φιλική» οπτικά. Αντί για την κλασική ρεζέρβα στην πίσω πόρτα, υπάρχει ένα πιο λεπτό, τετραγωνισμένο κουτί, το οποίο αναμένεται να φιλοξενεί τα καλώδια φόρτισης. Και αυτό δεν είναι τυχαίο, καθώς η μικρή G-Class θα λανσαριστεί αρχικά ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η Mercedes σκοπεύει να βασίσει το μοντέλο σε μια ειδικά εξελιγμένη πλατφόρμα που θα θυμίζει σασί τύπου σκάλας, επιλογή που δείχνει ότι η εταιρεία θέλει να διατηρήσει πραγματικές εκτός δρόμου δυνατότητες και όχι απλώς ένα lifestyle SUV με σκληροτράχηλη εμφάνιση.
Οι τεχνικές λεπτομέρειες παραμένουν επτασφράγιστο μυστικό, ωστόσο θεωρείται πιθανό ότι το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης θα μοιράζεται εξαρτήματα με άλλα EV της γκάμας, όπως η νέα ηλεκτρική GLC.
Το μεγάλο ερώτημα αφορά το μέλλον πέρα από την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Αν και αρκετοί αγοραστές θα αγκαλιάσουν την ηλεκτρική προσέγγιση, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θα ήθελαν και μια υβριδική ή ακόμη και θερμική επιλογή. Με δεδομένο ότι οι τάσεις της αγοράς αλλάζουν γρήγορα, δεν θα αποτελούσε έκπληξη αν η Mercedes κρατήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο και για άλλες εκδόσεις στο μέλλον.