Πόλεμος μεταξύ Google και Γερμανικής κυβέρνησης -Για ποιο λόγο κινδυνεύει με «ban»

Android Auto 1

Η Google θα μπορούσε να έρθει αντιμέτωπη με κυρώσεις για τον τρόπο με τον οποίο συνδυάζει την πλοήγηση και άλλες υπηρεσίες, εις βάρος των ανταγωνιστών της στην ψηφιακή τεχνολογία των αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών του Ομοσπονδιακού Γραφείου Καρτέλ που ασχολείται και με θέματα μονοπώλιου, αναμένεται να διαταχθεί η Google να αποσύρει ορισμένες παροχές που προσφέρει και επηρεάζουν αρνητικά τον ανταγωνισμό.

Android Auto 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Google από την πλευρά της ανέφερε ότι υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός στον τομέα της συνδεσιμότητας των αυτοκινήτων και ότι χιλιάδες «ξένες» εφαρμογές είναι συμβατές με το δικό της Android Automotive.

Ακόμα, ο κολοσσός της ψηφιακής τεχνολογίας ανέφερε ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται εποικοδομητικά με την ρυθμιστική αρχή της Γερμανίας για να επιλύσει όποιες ανησυχίες έχει.

Android Auto 3

Η Google Automotive Services προσφέρει στις αυτοκινητοβιομηχανίες ένα πακέτο που συνδυάζει υπηρεσίες, όπως οι χάρτες του πλοηγού, το ψηφιακό κατάστημα εφαρμογών Google Play και την ψηφιακή βοηθό «Hey Google».

Το σύστημα επιτρέπει στους οδηγούς να ελέγχουν φωνητικά το αυτοκίνητό τους, καθώς και την ανταλλαγή μηνυμάτων και την πραγματοποίηση κλήσεων. Η ομοσπονδιακή όμως υπηρεσία αναφέρει ότι η ομαδοποίηση των υπηρεσιών της Google μπορεί να σταθεί εμπόδιο στον ανταγωνισμό, επιτρέποντας την επέκταση της Google σε αγορές που δεν κυριαρχούνται ακόμα από κάποιον αντίστοιχο «παίχτη» της αγοράς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Android Auto 4

Η Google ενδέχεται να παραβιάζει και τους μονοπωλιακούς κανόνες, μοιράζοντας τα έσοδα από τις διαφημίσεις με αυτοκινητοβιομηχανίες που συμφωνούν να εγκαταστήσουν το λογισμικό της με την φωνητική βοηθό ή με όρους που τις υποχρεώνουν να ορίσουν τις υπηρεσίες της Google ως προεπιλογή των συστημάτων πολυμέσων που διαθέτουν.

Το Ομοσπονδιακό γραφείο αναφέρει ότι οι προεπιλεγμένες ρυθμίσεις ενέχουν τον κίνδυνο ότι οι εναλλακτικές υπηρεσίες και εφαρμογές δύσκολα θα γίνουν αντιληπτές από τους οδηγούς και κατά συνέπεια θα χρησιμοποιηθούν ελάχιστα. Μάλιστα, προσθέτει ότι η Google έχει ήδη χρησιμοποιήσει με επιτυχία τέτοιες πρακτικές στα κινητά τηλέφωνα, για να επεκτείνει ή να εξασφαλίσει τη ηγετική της θέση στην αγορά.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ