audi q3

Πωλείται ένα σπάνιο ελληνικό διαμάντι -Σαν καινούργιο και με ελάχιστα χιλιόμετρα μετά από 31 χρόνια

Citroen BX

Έχοντας μόλις 13 χιλιάδες χιλιόμετρα στο κοντέρ του, υδροπνευματική ανάρτηση και όντας σε άριστη κατάσταση, το συγκεκριμένο ελληνικό Citroën BX είναι από τις αγγελίες που δεν εμφανίζονται κάθε μέρα.

Για όσους έζησαν τη δεκαετία του ’80 και του ’90, το Citroën BX δεν ήταν απλώς ένα ακόμη οικογενειακό γαλλικό μοντέλο. Ήταν το αυτοκίνητο που απέδειξε ότι η καθημερινότητα μπορεί να γίνει πιο άνετη, πιο έξυπνη και πιο ιδιαίτερη, χάρη στη θρυλική υδροπνευματική ανάρτηση της Citroën.

Σχεδιασμένο από τον Marcello Gandini, τον άνθρωπο που έδωσε ζωή στη Lamborghini Countach, το BX συνδύαζε την avant-garde αισθητική με τεχνολογία που έμοιαζε να έχει ξεφύγει από την εποχή της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το συγκεκριμένο BX 1.4 του 1992 μοιάζει σαν να βγήκε από χρονοκάψουλα. Ο πρώτος του ιδιοκτήτης ήταν ένας ηλικιωμένος κύριος, ο οποίος πρόλαβε να του γράψει μόλις 7.170 χιλιόμετρα πριν φύγει από τη ζωή, αφήνοντάς το προσεκτικά παρκαρισμένο στο γκαράζ του.

Citroen BX

Για χρόνια παρέμεινε εκεί, προστατευμένο από τον ήλιο, τη σκουριά και την υγρασία, διατηρώντας εικόνα σχεδόν καινούργιου αυτοκινήτου παρά την ηλικία του.

Το 2016 δωρήθηκε σε δύο ιδρύματα της Άνδρου και της Τήνου, πριν καταλήξει το 2017 στον σημερινό του ιδιοκτήτη. Μετά από λεπτομερή έλεγχο σε επίσημη αντιπροσωπεία Citroën, ακολούθησε σχολαστική συντήρηση, με πλήρη ανανέωση όλων των υδραυλικών και μηχανικών μερών.

Citroen BX
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εξωτερικά βρίσκεται σε εντυπωσιακή κατάσταση για την ηλικία του, χωρίς να έχει ξαναβαφτεί, σκουριές ή επεμβάσεις, με μόνο μικρές ατέλειες σε σημεία του προφυλακτήρα και του φτερού.

Στο εσωτερικό, η αίσθηση είναι εκείνη ενός ολοκαίνουργιου BX. Τα πλαστικά, τα υφάσματα και τα πλήκτρα δεν έχουν χάσει την όψη τους, ενώ η μυρωδιά «καινούριου αυτοκινήτου», σύμφωνα με τον πωλητή, είναι ακόμη εκεί.

Citroen BX

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός injection βενζινοκινητήρας 1,4 λίτρων με 75 ίππους, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο πεντατάχυτο κιβώτιο και «καίει» αμόλυβδη. Το σημαντικότερο όμως παραμένει η ανάρτηση, καθώς όλες οι σφαίρες και τα υδραυλικά μέρη έχουν αντικατασταθεί, προσφέροντας την αυθεντική «ιπτάμενη αίσθηση» που έκανε τη γαλλική μάρκα να ξεχωρίζει.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι συνοδεύεται από πλήρες βιβλίο συντήρησης και δύο κλειδιά, αποτελώντας ένα από τα πιο καλοδιατηρημένα Citroën BX που κυκλοφορούν στη χώρα. Το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο σε site δημοπρασιών, με τις προσφορές να λήγουν στο τέλος του μήνα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ