Ποιο καύσιμο θα καίνε οι κινητήρες της Toyota στο μέλλον

Toyota GR Yaris Hydrogen

Η ιαπωνική εταιρεία εμμένει στην πεποίθησή της ότι το μέλλον έχει θέση για τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης που θα κινούνται από υδρογόνο - και κυρίως για σπορ αυτοκίνητα, σαν αυτά της Gazoo Racing.

Παρότι η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και η ίδια η Toyota διανοίγουν τον κόσμο της παγκόσμιας ηλεκτροκίνησης, η ιαπωνική εταιρεία ότι το υδρογόνο μπορεί να κρατήσει στη ζωή τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η τεχνολογία που εξελίσσει προβλέπει την καύση του απευθείας τους θαμάλους, σε αντίθεση με κυψέλες υδρογόνου για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας.

Κεντρική φωτό & πάνω: Το πρωτότυπο υδρογονοκίνητο Toyota GR Yaris
Κεντρική φωτό & πάνω: Το πρωτότυπο υδρογονοκίνητο Toyota GR Yaris
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Masahito Watanabe, επικεφαλής του σπορ και αγωνιστικού βραχίονα Gazoo Racing της Toyota, ξεκαθαρίζει ότι ο πλήρης εξηλεκτρισμός δεν είναι προς το παρόν προτεραιότητα για την GR. “Πιστεύουμε ακόμα ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει δυναμική. Δεν θέλουμε να τα παρατήσουμε” είπε ο Ιάπωνας στο αγγλικό περιοδικό Autocar.

Και συνέχισε: “Δεν έχει τελειώσει ακόμα, διότι αν δείτε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, υπάρχει ακόμα η καύση υδρογόνου που μπορεί να ενταχθεί στα αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών ρύπων. Οπότε νομίζω ότι αυτό πρόκειται να συνεχιστεί”.

Η Toyota εξελίσσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου στους αγώνες της Ιαπωνίας
Η Toyota εξελίσσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου στους αγώνες της Ιαπωνίας

Για την ακρίβεια, ο Watanabe και η Toyota πιστεύουν τόσο πολύ στο υδρογόνο που η Toyota Ευρώπης διεύρυνε τις δραστηριότητές της με τον νέο τομέα Hydrogen Factory Europe.

Σκοπός του τομέα αυτού είναι η εμπορική εξάπλωση της τεχνολογίας του υδρογόνου και των αντίστοιχων συστημάτων ανεφοδιασμού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ιαπωνική εταιρεία πιστεύει ακράδαντα ότι η Ευρώπη θα γίνει στο εγγύς μέλλον μία από τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου για τις λύσεις μετακινήσεων με υδρογόνο, χάρη στα κυβερνητικά κονδύλια και τις ιδιωτικές επενδύσεις που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη.

Κι αυτό αφορά όχι μόνο στα σπορ αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης υδρογόνου, αλλά και -κυρίως- στις βαρέων βαρέων μεταφορές: λεωφορεία, φορτηγά και φορτηγά πλοία.

Το υδρογονοκίνητο πρωτότυπο Η2 της Toyota για τους αγώνες αντοχής (WEC)
Το υδρογονοκίνητο πρωτότυπο Η2 της Toyota για τους αγώνες αντοχής (WEC)

Σε τελική ανάλυση”, προσθέτει ο Watanabe, “θέλουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές. Σε αυτό το πλαίσιο, θα συνεχίσουμε να εξελίσσουμε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης”.

Φυσικά, η Toyota θα συνεχίσει να επενδύει παράλληλα και στις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης -σε αμιγώς ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα- και βεβαίως στις κυψέλες εναλλακτικών καυσίμων.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ