
Ο περιστροφικός κινητήρας του Rob Dahm με τους 12 ρότορες και τους 3 υπερσυμπιεστές, αν και έχει αποδειχθεί πανίσχυρος, ανεφλέγη κατά τη διάρκεια της δυναμομέτρησης. Και αυτό δεν είναι το μοναδικό δυσάρεστο.
Παρακολουθούμε εδώ και αρκετό καιρό την ιστορία του εν λόγω μοτέρ των 15,7 λίτρων. Αυτή την στιγμή γνωρίζουμε πως πάνω από τις 10.000 σ.α.λ., αποδίδει σίγουρα 1.515 ίππους και 1.360 Nm ροπής. Βέβαια βρισκόμαστε ακόμα στη φάση των δοκιμών και της εξέλιξής του. Αργότερα ευχόμαστε να παράξει ακόμα περισσότερους.
Προφανώς εξαιτίας της υψηλής θερμοκρασίας που ανέβασε το πλαστικό και γενικά τα καλύμματά του, δεν άντεξαν και πήραν φωτιά. Οι άνθρωποι που ήταν παρόντες μάλιστα στο περιστατικό φαίνεται πως αιφνιδιάστηκαν, καθώς δεν ήταν προετοιμασμένοι για ένα τέτοιο ενδεχόμενο, ψάχνοντας πυροσβεστήρα. Ευτυχώς βρέθηκε σχετικά σύντομα και γλίτωσαν τα χειρότερα. Η ζημιά δεν επεκτάθηκε πολύ και αφού καθαρίστηκε, ήταν έτοιμος για περισσότερες δοκιμές.
BUY NOW
Το σοβαρότερο της υπόθεσης είναι ότι μάλλον λόγω των υψηλών στροφών, συνέβη κάτι άλλο πιο σημαντικό. Σημειώθηκαν κάποιες καταστροφές προκαλώντας πιθανώς πρόβλημα στον χρονισμό. Ίσως από θέμα στεγανοποίησης, όπως διαπιστώθηκε και μετά τη μέτρηση της συμπίεσης.
Ο Dahm δεν πιστεύει ότι έχει γίνει κάτι εξαιρετικά σοβαρό. Ωστόσο θα χρειαστεί λύσιμο, ώστε να ελεγχθούν τα εσωτερικά, οι τσιμούχες κ.λ.π. Σκοπός του συγκεκριμένου εγχειρήματος ήταν η επίτευξη 2.000 ίππων, όμως δεν το κατάφεραν. Επιφυλασσόμαστε, περιμένοντας μελλοντικά ένα καινούργιο video με υψηλότερα νούμερα.