Αυτό είναι το πιο περιζήτητο επάγγελμα στον κόσμο -Ποιοι εργαζόμενοι έχουν γίνει απαραίτητοι

car software engineering

Ιδιαίτερα υψηλοί είναι οι μισθοί που προσφέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες προκειμένου να εντάξουν στο δυναμικό τους εργαζομένους που θα βοηθήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό των προϊόντων τους.

Ένας πρωτοφανής μετασχηματισμός συντελείται στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, με το software να αποτελεί μια έννοια που ήδη μας απασχολεί και προϊόντος του χρόνου θα ορίζει όλο και περισσότερο τα αυτοκινητικά δρώμενα.

Δεν είναι υπερβολή να ισχυριστούμε ότι τα αυτοκίνητα μετατρέπονται σε smartphones με ρόδες, ενσωματώνοντας συστήματα που ούτε θα μπορούσαμε να φανταστούμε μόλις λίγα χρόνια πριν.

μηχανικοί λογισμικού
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Το αυτοκίνητο θα μεταμορφωθεί στην πιο περίπλοκη συσκευή διαδικτύου. Θα γίνει ένα ένα προϊόν λογισμικού», είχε αναφέρει κατά το παρελθόν ο Herbert Diess, πρώην επικεφαλής του VW Group.

Μέσα σε μόλις λίγα λεπτά ένα αυτοκίνητο μπορεί να αναβαθμιστεί μέσω over-the-air (ΟΤΑ) ενημερώσεων λογισμικού, η αυτόνομη οδήγηση γίνεται πραγματικότητα, και οχήματα έχουν αρχίσει να επικοινωνούν τόσο μεταξύ τους (Vehicle to Vehicle) όσο και με τις υποδομές (φωτεινούς σηματοδότες κ.ο.κ.) ώστε να καταστούν ευκολότερες και ασφαλέστερες οι μετακινήσεις των πολιτών.

Η συνεχής, ωστόσο, βελτιστοποίηση των εν λόγω και άλλων συναφών συστημάτων, όπως και η εξέλιξη νέων, απαιτεί εξειδικευμένους μηχανικούς λογισμικού, τους οποίους αναζητούν πυρετωδώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες, προσφέροντάς ιδιαίτερα υψηλούς μισθούς, ώστε να τους εντάξουν στο δυναμικό τους.

μηχανικοί λογισμικού

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η Toyota επιδιώκει να έχει 18.000 μηχανικούς λογισμικού έως το 2025 σε επίπεδο ομίλου, και η Honda έχει ως στόχο να διπλασιάσει τον αριθμό των προγραμματιστών της σε 10.000 έως το 2030.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το software έχει δεσπόζουσα θέση και για τον αυτοκινητικό γίγαντα Stellantis, που μέσα στους επόμενους 12 με 18 μήνες σχεδιάζει να προσλάβει 1.100 software engineers μόνο στην Ινδία, αλλά και για τη General Motors, η οποία ενέταξε στο δυναμικό της, ώστε να ηγηθεί της software ομάδας της, τον Mike Abbot, ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της Apple.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ