Περιζήτητα τα διπλοκάμπινα στην Ελλάδα

Ford Ranger Wildtrack

Εκατοντάδες επαγγελματικά οχήματα αναζητούν κατασκευαστικοί όμιλοι μέχρι και αγρότες, αλλά οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έχουν να τους δώσουν

Η έλλειψη αυτοκινήτων έχει προκαλέσει σημαντικά προβλήματα στις εταιρείες του κλάδου Leasing και Ενοικιάσεων ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr ο κατασκευαστικός κλάδος, οι επαγγελματίες μέχρι και οι αγρότες φαίνεται να βρίσκονται σε πολύ χειρότερη κατάσταση από οποιαδήποτε άλλο κλάδο.

Ο λόγος εστιάζεται στο γεγονός ότι όλοι οι παραπάνω κλάδοι χρησιμοποιούν κατά κόρον τα διάσημα διπλοκάμπινα επαγγελματικά μοντέλα για τις εργασίες στα εργοτάξια αλλά και στις μεταφορές προϊόντων, τα οποία όπως αποδεικνύεται δεν υπάρχουν πουθενά και τα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων δεν είναι διατεθειμένα να αυξήσουν την παραγωγή τους ώστε να καλύψουν τις ανάγκες των επαγγελματιών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα κάποιες εταιρείες κυρίως από τον κατασκευαστικό κλάδο δεν διστάζουν να προσφέρουν στις εισαγωγικές εταιρείες και επιπλέον χρήματα από την τιμή λιανικής των διπλοκάμπινων μοντέλων ώστε να τα προμηθευτούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα!

Toyota Hilux

Όπως επισημαίνει στο Carandmotor.gr ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) και υπεύθυνος για εταιρικούς στόλους οχημάτων μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων κ. Κωνσταντίνος Κυράτσος: «Οι μεγάλοι όμιλοι που ασχολούνται με ορυχεία και κατασκευές αναζητούν παντού διαθέσιμα επαγγελματικά αυτοκίνητα τα οποία χρησιμοποιούν καθημερινά στα εργοτάξια. Η μεγαλύτερη έλλειψη καταγράφεται στα διάσημα διπλοκάμπινα μοντέλα, τα οποία αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν σταματήσει να παράγουν και κάποιες άλλες αλλάζουν μοντέλα οπότε και η διαθεσιμότητά τους είναι πολύ περιορισμένη. Βέβαια στην έλλειψη των συγκεκριμένων αυτοκινήτων διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο οι υψηλές εκπομπές CO2 που έχουν τα διπλοκάμπινα, οι οποίες από το 2023 προσμετρώνται στο σύνολο των μέσων εκπομπών CO2 της κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας και προβλέπονται βαριά πρόστιμα σε όσες υπερβαίνουν τα όρια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσοι ελληνικοί εισαγωγικοί όμιλοι εισάγουν μάρκες που έχουν διπλοκάμπινα μοντέλα είναι και εκείνοι «εγκλωβισμένοι» καθώς τα εργοστάσια δεν τους διαθέτουν μεγάλο αριθμό οχημάτων με αποτέλεσμα ο κατασκευαστικός κλάδος να αναζητά οχήματα σε όλη την Ευρώπη! Δυστυχώς όμως και στα υπόλοιπα κράτη-μέλη η κατάσταση είναι η ίδια καθώς και εκεί αντίστοιχοι κατασκευαστικοί όμιλοι έχουν προλάβει να καλύψουν την παραγωγή για ολόκληρο το 2023 και ήδη οι αυτοκινητοβιομηχανίες με διπλοκάμπινα βρίσκονται πολύ κοντά να καλύψουν και την παραγωγή του 2024! Όσον αφορά στα μεταχειρισμένα διπλοκάμπινα δυστυχώς η κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα περισσότερα δεν είναι καλή και εξαιτίας της σκληρότητας των εργασιών που καταγράφεται στα εργοτάξια η απόκτησή τους κρίνεται μη συμφέρουσα. Παράλληλα σημαντικά προβλήματα καταγράφονται και στις επισκευές του ήδη υπάρχοντος στόλου των κατασκευαστικών εταιρειών καθώς είναι έντονη η έλλειψη ανταλλακτικών σε πάρα πολλές μάρκες με αποτέλεσμα να καθυστερεί η επισκευή τους αλλά και η ενεργοποίηση των οχημάτων στα εργοτάξια. Παράλληλα και το κόστος επισκευών έχει αυξηθεί πάρα πολύ...»

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην ελληνική αγορά αυτή τη στιγμή τα διπλοκάμπινα που διατίθενται είναι το Toyota Hilux, το Isuzu D-Max, το Ford Ranger, το Jeep Gladiator ενώ πρόσφατα κατέφθασε και το VW Amarok.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ