Παρουσίαση των νέων τετρακίνητων BMW M3 και M4

BMW M3 M4 xdrive

Λίγο διάστημα μετά το λανσάρισμα της νέας γενιάς της M3 και της M4, η BMW προσθέτει για πρώτη φορά στη γκάμα και τη δυνατότητα επιλογής τους με το σύστημα τετρακίνησης M xDrive.

To σύστημα τετρακίνησης M xDrive της BMW συνδυάζεται με το Active M Differential, το οποίο εξασφαλίζει πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής μεταξύ των πίσω τροχών, ανάλογα με τις απαιτήσεις. Αυτό βοηθά στη μεταφορά της ροπής στο δρόμο χωρίς μείωση της επιτάχυνσης, κυρίως όταν το αυτοκίνητο πιέζεται δυνατά ή η πρόσφυση στη μία πλευρά είναι  μειωμένη.

Τα συστήματα M xDrive και Active M Differential συνοδεύονται από ειδικό έλεγχο πρόσφυσης Μ, ενώ συνεργάζονται με το Dynamic Stability Control (DSC) ώστε να διασφαλίζεται ακριβής αλληλεπίδραση ανάλογα με τις συνθήκες. Σαφής στόχος εδώ είναι η δημιουργία μιας εξαιρετικά δυναμικής οδηγικής εμπειρίας που συνδυάζει τη γνώριμη αίσθηση Μ με την αυξημένη ελκτική πρόσφυση και κατευθυντική ευστάθεια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σύστημα M xDrive χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη στο κιβώτιο τετρακίνησης για ομαλή, προσαρμοζόμενη και πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών. Το σύστημα AWD είναι ρυθμισμένο ώστε να μεταφέρει περισσότερη ισχύ στον πίσω άξονα κατά το κλασικό στυλ Μ. Υπό κανονικές συνθήκες, η κινητήρια ισχύς διοχετεύεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα, με τους εμπρός τροχούς να εμπλέκονται μόνον όταν οι πίσω δεν μπορούν να μεταφέρουν περισσότερη ισχύ στο δρόμο.

BMW M4

Οι βελτιώσεις στην ελκτική πρόσφυση, τη σταθερότητα, την ευελιξία και το δυναμισμό που επιτυγχάνονται με τον συνδυασμό του M xDrive με το Active M Differential μεταφράζονται επίσης σε εξαιρετικούς χρόνους επιτάχυνσης. Η BMW M3 Competition Sedan με M xDrive και η BMW M4 Competition Coupé με M xDrive χρειάζονται και οι δύο μόνο 3,5 δευτερόλεπτα για να επιταχύνουν από στάση στα 100 km/h, που σημαίνει ότι είναι κατά 0,4 δευτ. ταχύτερες στο σπριντ από τις αντίστοιχες πισωκίνητες (RWD) εκδόσεις.

Στο πεδίο του κινητήρα, η ισχύς του εν σειρά 3λιτρου, εξακύλινδρου μοτέρ παραμένει στους 510 ίππους και η ροπή στα 650 Nm, οι οποίες μεταδίδονται στους τροχούς μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε ό,το αφορά τώρα στο λανσάρισμα της νέας BMW M3 Competition Sedan με M xDrive και της BMW M4 Competition Coupé με M xDrive, αυτό είναι προγραμματισμένο για τον Ιούλιο του 2021.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ