Παίρνει μπρος η επέκταση της Λεωφ. Κύμης – Πότε θα είναι έτοιμη η νέα αστική σήραγγα;

τούνελ αττική οδός

Έως τις αρχές του 2023 θα αρχίσουν οι εργασίες που αφορούν την επέκταση της Λ. Κύμης, ενός έργου που θα δώσει νέα πνοή στο βόρειο τμήμα της πρωτεύουσας.

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος ώστε να αρχίσει η υλοποίηση της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης, ενός έργου που αναμένεται να προσφέρει ανάσα σε όσους κινούνται καθημερινά στην Αττική Οδό και να συνδράμει στην αποσυμφόρηση του βόρειου κομματιού της Αθήνας.

Πρόκειται για ένα από τα έργα που θα αλλάξουν τον συγκοινωνιακό χάρτη, μετριάζοντας το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αττικής, όπως ανέφερε πρόσφατα, κατά την ομιλία του στο 5ο Autoforum, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Κώστας Καραμανλής επανέλαβε ότι το έργο έχει δημοπρατηθεί και πλέον έχει μπει στις ράγες, δεδομένου ότι έως τις αρχές του 2023 αναμένεται να αρχίσει η υλοποίησή του.

Πρόκειται για ένα έργο ύψους 350 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμο σε τέσσερα χρόνια μετά την έναρξη των εργασιών, δηλαδή μέσα στο 2027. Σημειώνεται δε ότι αποτελεί την πρώτη επέκταση της Αττικής Οδού, 18 χρόνια μετά την ολοκλήρωσή της.

επέκταση λεωφόρου κύμης

Η ακτινογραφία του έργου

Θα αφορά έναν σύγχρονο κλειστό αυτοκινητόδρομο συνολικού μήκους 4,2 χλμ. που θα ενώνει την έξοδο της Λεωφόρου Κύμης με τον κόμβο Καλυφτάκη της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας.

Ως εκ τούτου, εκτός του κύριου αυτοκινητοδρόμου, θα πραγματοποιηθούν έργα ανάπλασης τόσο στον Δήμο Πεύκης όσο και στην περιοχή Λυκόβρυσης. Τα προς μελέτη έργα, έτσι όπως αναφέρονται στην Προκήρυξη του έργου με τίτλο «Ολοκλήρωση Λ. Κύμης στο τμήμα: Αττική Οδός (Α/Κ Κύμης) έως Ε.Ο Α1 (Α/Κ Καλυφτάκη)», είναι τα εξής:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

(α) Ολοκλήρωση των έργων στον Α/Κ σύνδεσης της Λεωφ. Κύμης με την ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ.
(β) Έργο ανοικτής οδοποιίας από τον Α/Κ σύνδεσης της Λεωφ. Κύμης με την ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ μέχρι την χ.θ. 0+360 περίπου (νότιο στόμιο σήραγγας)
(γ) Σήραγγα υπόγειας διάνοιξης (ενδεικτικού μήκους 1,25 km περίπου).
(δ) Σήραγγα διά της μεθόδου εκσκαφής και επανεπίχωσης (Cut & Cover) (ενδεικτικού μήκους 1,15 km περίπου.)
(ε) Έργο ανοικτής οδοποιίας μετά το πέρας του Cut & Cover μέχρι την Χ.Θ. 3+700 περίπου, όπου αρχίζει η περιοχή επιρροής του Α/Κ Καλυφτάκη.
(στ)Λοιπά συνοδά έργα, δηλαδή, συνδέσεις με τοπικά οδικά δίκτυα, ισόπεδων κόμβων, παράπλευρα οδικά δίκτυα, έργα διευθέτησης ρεμάτων, αποχέτευσης ομβρίων - αποστράγγισης, έργα σήμανσης (κατακόρυφης και οριζόντιας), ασφάλισης με Συστήματα Αναχαίτισης Οχημάτων (Σ.Α.Ο.), περίφραξης των οδικών έργων, τεχνικά έργα (Άνω Διαβάσεις, οχετοί, τοίχοι, κ.λπ.), ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων (οδοφωτισμού, φωτεινή σηματοδότηση, δικτύων άρδευσης πρασίνου, κλπ.) έργα περιβάλλοντος, κλπ.

(ζ) Ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις υπογείων τμημάτων (πυρασφάλειας, πυρόσβεσης, εξαερισμού, ενδεχόμενων φρεατίων αερισμού, οδοφωτισμού, φωτεινή σηματοδότηση, υποδομής τηλεφωνοδότησης, κτίρια εξυπηρέτησης σηράγγων κλπ.)
) Εργασίες πρασίνου.

Τα υπόλοιπα οδικά έργα που έχει στην ατζέντα του το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Λαύριο και Ραφήνα, η υπογειοποίηση της σήραγγας της Ηλιουπόλεως, η Περιφερειακή του Αιγάλεω και του Κόμβου Σκαραμαγκά.



επέκταση λεωφόρου κύμης
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ