Όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το νέο Dacia Bigster

Dacia Bigster

Το αυτοκίνητο που θα ανοίξει τους νέους ορίζοντες της Dacia, το νέο Bigster, θα είναι ένα μεσαίο-μεγάλο SUV και αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο 2025.

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, οι διαστάσεις του Bigster θα το τοποθετούν μεταξύ των κατηγοριών C και D καθώς θα βασίζεται στην γνωστή πλατφόρμα CMF του ομίλου Renault. Την ίδια πλατφόρμα χρησιμοποιούν και τα νέα Renault Austral και Nissan X-Trail, τα αντίστοιχα σε μέγεθος SUV των δύο εταιρειών της γαλλο-ιαπωνικής συμμαχίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Bigster, το πρώτο τόσο μεγάλο SUV της Dacia, θα έχει μήκος περίπου στα 4,60 μέτρα και θα συνοδεύεται από πλήθος επιλογών για τον κινητήρα του. Στη βάση θα συναντούμε τον 1.3 Turbo ισχύος 130 ίππων, ακούγεται ότι θα υπάρξει έκδοση 1.0 Turbo 100 ίππων με καύση υγραερίου (LPG), αλλά και υβριδική με τον 1.6 βενζίνης που έχει και το Jogger Hybrid ή εναλλακτικά με τον 1.2 Turbo της Renault με ισχύ μέχρι 200 hp.

Σκοπός της Dacia με το Bigster είναι να προσφέρει την κλασσική και διαχρονική της εξαίρετη σχέση αξίας-τιμής, αλλά ο Διευθυντής Marketing & Πωλήσεων της εταιρείας, Xavier Martinet, τόνισε ότι αυτή δεν είναι μια εύκολη άσκηση. Ειδικά σε σχέση με την αβεβαιότητα που επικρατεί σχετικά με τις επιλογές για τους κινητήρες βάσει των νέων, αυστηρότερων προδιαγραφών ρύπων Euro7 που θα ισχύσουν στην Ευρώπη από τον Ιούλιο του 2025.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Γνωρίζουμε ότι η τιμή αποτελεί λέξη-κλειδί για τους υποψήφιους πελάτες μας», είπε ο Martinet. «Τα μοντέλα μας είναι από τα πιο προσιτά στις κατηγορίες τους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι ολοκληρωμένα και ανταγωνιστικά. Απλώς έχουμε βρει τη φόρμουλα για την παραγωγή value for money αυτοκινήτων».

Η διοίκηση του ομίλου Renault, κατά συνέπεια, διαχωρίζει σαφώς τον εμπορικό στόχο του Bigster από τα Austral και X-Trail. Παρότι είναι παρεμφερή σε μέγεθος και τοποθετούνται μέσα στα όρια της ίδιας κατηγορίας, θα έχουν πολύ διαφορετικό εξοπλισμό, διαφορές στην τιμή και εντελώς διαφορετική τοποθέτηση στην αγορά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό δεν σημαίνει ότι το νέο Bigster θα υστερεί σε ποιότητα - μάλιστα, σύμφωνα με τον Martinet, θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της ρουμανικής εταιρείας που θα διαθέτει σε μεγάλο ποσοστό στο εσωτερικό του βιώσιμα -ανακυκλωμένα και ανακυκλώσιμα- υλικά.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ