Νέος ΚΟΚ: Σε αυτές τις περιπτώσεις θα αφαιρείται για πάντα το δίπλωμα οδήγησης

troxaia1000

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα στην αντιμετώπιση  τροχαίων παραβάσεων είναι η αποσπασματικότητα και εν τέλει το σύστημα από μόνο του χαλαρώνει.

Ιδιαίτερα αποκαλυπτικός σχετικά με την αυστηροποίηση των ποινών του ΚΟΚ ώστε να βελτιωθεί η οδική ασφάλεια ήταν ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Γιάννης Οικονόμου μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Action 24.

Ο κ. Οικονόμου προτείνει την αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης, όταν διαπιστώνονται κάποιες συγκεκριμένες παραβάσεις και μάλιστα επαναλαμβανόμενα. Στην αρχή πολύμηνη, μετά ενδεχομένως πολυετής και στο τέλος της ημέρας και οριστική!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Υπουργός: «Όλοι, ο καθένας στο πεδίο των αρμοδιοτήτων μας, οφείλουμε να επισημάνουμε πράγματα που πρέπει να κάνουν τους οδηγούς, όλους μας, να συμπεριφερόμαστε πιο υπεύθυνα. Είναι μια κακή χρονιά η φετινή σε ό,τι αφορά στα τροχαία ατυχήματα και δυστυχώς τα θανατηφόρα που αποδεικνύεται στην πράξη ότι οφείλονται σε συγκεκριμένους λόγους: την επιθετική οδήγηση, πολλές φορές ως απόρροια της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ, την παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη, τη χρήση κινητού τηλεφώνου. Υπάρχουν μια σειρά από παραβάσεις που δυστυχώς συνδέονται ευθέως με θανατηφόρα ατυχήματα. Οφείλουμε εκεί, από τη δική μας την πλευρά -γιατί αυτό έχει να κάνει και με την εκπαίδευση, πώς χορηγούνται οι άδειες, τα διπλώματα- να εξετάσουμε τρόπους αυστηροποίησης. Αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης, όταν διαπιστώνονται αυτές οι παραβάσεις και μάλιστα επαναλαμβανόμενα. Στην αρχή πολύμηνη, μετά ενδεχομένως πολυετής και στο τέλος της ημέρας και οριστική, σε μια σειρά από τέτοιου είδους παραβάσεις. Θα το διαβουλευτούμε και με τα άλλα συναρμόδια Υπουργεία προς την κατεύθυνση αυτή.

Πρέπει να το εξετάσουμε σοβαρά, όχι από γινάτι ή γιατί πρέπει να βάλουμε κάποιον απέναντι. Αν κάποιος μένει απαθής και απλά διαπιστωτικός παρατηρητής απέναντι στα γεγονότα, τότε τα γεγονότα θα γίνουν χειρότερα. Έχουμε, δυστυχώς τέτοιου είδους ζητήματα που -ανάμεσα στα άλλα μπορεί να είναι θέμα φωτισμού, δρόμου, κυρίως στο επαρχιακό δίκτυο- οφείλονται σε αυτού του είδους την επιθετική συμπεριφορά. Είναι προφανές ότι κάτι πρέπει να κάνουμε και ως προς την κατεύθυνση των ποινών, ούτως ώστε να ευαισθητοποιηθεί ο κόσμος ακόμη περισσότερο στο να είναι συγκεντρωμένος στην οδήγηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η βούληση και η κατεύθυνση πρέπει να είναι στην αυστηροποίηση εκεί ακριβώς, σε ό,τι αφορά την άδεια της οδηγικής ικανότητας -επαναλαμβάνω- για κάποιες συγκεκριμένες παραβάσεις. Υπάρχουν και κάποιες άλλες, οι οποίες θα είναι πολύ έντονες σε προτεραιότητα για την Τροχαία το επόμενο διάστημα, όπως για παράδειγμα το διπλοπαρκάρισμα σε αρκετούς δρόμους, στο κέντρο της Αθήνας και άλλων Δήμων, με την κυκλοφοριακή συμφόρηση που προκαλεί.

Είναι η επιτομή της ανευθυνότητας που προκαλεί φοβερή ταλαιπωρία σε όλους τους συμπολίτες μας. Πάει ο άλλος για δέκα λεπτά, για ένα τέταρτο ανάβει τα αλάρμ, να σταματήσει να πάρει καφέ, να κάνει μια κατάθεση, να πάρει χρήματα από το ΑΤΜ, να κάνει τη δουλειά του και να φύγει -και νομίζει ότι αυτό είναι εντάξει- και οι τρεις λωρίδες κυκλοφορίας γίνονται μία. Ήδη κινούμαστε σε αυτό το θέμα, κάθε μέρα η Τροχαία Αττικής κινείται σε συγκεκριμένους δρόμους που παρατηρείται το έντονο πρόβλημα -μας υποδεικνύουν και οι άνθρωποι στις τοπικές κοινωνίες, στην Αυτοδιοίκηση. Άνδρες και γυναίκες της Τροχαίας γράφουν κλήσεις, συνομιλούν με οδηγούς, βεβαιώνουν παραβάσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάθε μέρα υπάρχει συγκεκριμένο πρόγραμμα δρόμων, πολλοί από αυτούς τους δρόμους επαναλαμβάνονται, γιατί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα στην αντιμετώπιση  τροχαίων παραβάσεων είναι η αποσπασματικότητα. Πολλές φορές γίνεται κάτι για κάποιο χρονικό διάστημα και μετά το σύστημα είτε από μόνο του χαλαρώνει, είτε μπαίνει σε μία λογική αδράνειας, οπότε υπάρχει μία ανεκτικότητα. Θα προσπαθήσουμε και θα το πετύχουμε, με επιμονή και με σωστό σχέδιο, κάποια βασικά πράγματα που έχουν να κάνουν με την ποιότητα της ζωής της πόλης σε ό,τι αφορά την τροχαία αστυνόμευση, να τα εμπεδώσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στους συμπολίτες μας στην Αθήνα και στους υπόλοιπους Δήμους του Λεκανοπεδίου.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ