Opel Astra: Γιατί ξεχωρίζει στην κατηγορία των μικρομεσαίων

Opel Astra 1

Με «όπλα» της τη θελκτική εμφάνιση, τις σύγχρονες τεχνολογίες και την πλήρη γκάμα κινητήρων, η τελευταία γενιά του Opel Astra πρωταγωνιστεί στην κατηγορίων των οικογενειακών αυτοκινήτων.

Η εμπορική διάθεση της έκτης γενιάς του Opel Astra ανακάτεψε πλήρως την τράπουλα στη μικρομεσαία κατηγορία, καθώς το μοντέλο φέρει στοιχεία και χαρακτηριστικά που το αναδεικνύουν σε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα.

Όντας αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς, αλλά και κατασκευασμένο στην έδρα της Opel στο Ρίσελσχαϊμ της Γερμανίας, το Astra θέτει νέα στάνταρ, τα οποία δύσκολα μπορεί να ακολουθήσει ο ανταγωνισμός. Ας δούμε τα κύρια στοιχεία που κάνουν το νέο Opel Astra να ξεχωρίζει σε όλους τους τομείς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
opel astra

Σχεδίαση που αρέσει και αποδίδει

Η έκτη γενιά του νέου Astra διαθέτει σύγχρονη σχεδίαση που εναρμονίζεται πλήρως με τη νέα γλώσσα αισθητικής της Opel, ενώ παράλληλα φροντίζει με τα χαρακτηριστικά της να αναβαθμίζει την αεροδυναμική απόδοσή του.

Έτσι λοιπόν, πέρα από το δυναμικό παρουσιαστικό που του χαρίζει στο 5θυρο αμάξωμα, του εξασφαλίζει μειωμένη μέση κατανάλωση καυσίμου λόγω μικρής μετωπικής επιφάνειας, και βελτιωμένη ποιότητα κύλισης λόγω ελαχιστοποίησης του αεροδυναμικού θορύβου στις υψηλές ταχύτητες.

opel astra
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νέα πλατφόρμα για κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά

Το νέο Astra βασίζεται στην τρίτη γενιά της πολύ ευέλικτης multi-energy πλατφόρμας EMP2, στην οποία το DNA της Opel έχει ενσωματωθεί πλήρως από την αρχή της εξέλιξης. Αυτό εγγυάται άριστο έλεγχο των δυναμικών χαρακτηριστικών σε συνδυασμό με υποδειγματική συμπεριφορά στον αυτοκινητόδρομο, όπως συμβαίνει με κάθε μοντέλο της Opel. Με άλλα λόγια, πρωταρχικός στόχος κατά τη διαδικασία εξέλιξης ήταν το «Autobahnproof», δηλαδή οι ικανότητες του αυτοκινήτου να κινείται με ασφάλεια και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες των αυτοκινητόδρομων.

Το σύστημα διεύθυνσης και η διαμήκης ακαμψία του αμαξώματος, σε συνδυασμό με γόνατα MacPherson μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, έχουν σχεδιαστεί με στόχο τον καλύτερο έλεγχο των κλίσεων του αμαξώματος.

opel astra

Με το που πατήσει ο οδηγός το φρένο, η ακινητοποίηση του οχήματος έρχεται άμεσα, ενώ την ίδια στιγμή παραμένει σταθερό τόσο στις στροφές όσο και στην ευθεία. Η στρεπτική ακαμψία του νέου Astra είναι κατά 14% υψηλότερη από εκείνη του απερχόμενου μοντέλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κινητήρες για όλα τα «θέλω»

Το νέο Astra είναι το πρώτο μοντέλο της Opel που προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ εκδόσεων βενζίνης, πετρελαίου και Plug-in Hybrid. Η συνολική ισχύς των κινητήριων συνόλων κυμαίνεται μεταξύ 110 και 180 ίππων, ενώ υπάρχει και η ισχυρή έκδοση GSe των 225 ίππων.

Η βασική επιλογή είναι ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2 turbo άμεσου ψεκασμού με ισχύ 110 ίππους που συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο σασμάν. Η ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση με τον 1.2 turbo αποδίδει 130 ίππους, προσφέρει ακόμα πιο δυνατές επιδόσεις και μπορεί να εφοδιαστεί είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με 8τάχυτο αυτόματο.

Στη diesel έκδοση βρίσκουμε τον αναβαθμισμένο 1.5 turbo που αποδίδει 130 ίππους και την πλούσια ροπή των 300 Nm, προσφέροντας θετικό τράβηγμα από πολύ χαμηλές στροφές περιστροφής του κινητήρα. Η συγκεκριμένη έκδοση κινητήρα διατίθεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων.

opel astra
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για όσους προτιμούν να οδηγούν και ηλεκτρικά, το νέο Astra Hybrid αποδίδει 180 ίππους με μέγιστη ροπή της τάξης των 360 Nm. Στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, το νέο Astra Hybrid μπορεί να καλύψει έως 60 χιλιόμετρα με μηδενικούς ρύπους και κατανάλωση καυσίμου.

Για ακόμα πιο εκρηκτικές «ηλεκτρικές» επιδόσεις υπάρχει και η έκδοση GSe που κινείται από τον ίδιο κινητήρα τον 180 PS και ηλεκτρομοτέρ ισχύος 110 PS. Συνδυαστικά η ισχύς εκτοξεύεται στα 225 PS/360 Nm, με την επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 7,5 δλ.

Στο αμιγώς ηλεκτρικό πρόγραμμα λειτουργεί μόνο το ηλεκτρομοτέρ και ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης μπορεί να εξασφαλίσει μέχρι 64 χλμ. αυτονομίας με ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα.

Full digital εσωτερικό

Το εσωτερικό του νέου Astra έρχεται πραγματικά από το μέλλον. Με το πλήρως ψηφιακό cockpit PurePanel, τα αναλογικά όργανα αποτελούν πλέον παρελθόν. Αντί αυτών, η νέα διεπαφή ανθρώπου-μηχανής (HMI) με φρέσκα, μοντέρνα γραφικά προσφέρει μια πιο διαισθητική και χωρίς περιττά στοιχεία οδηγική εμπειρία. Οι επιβάτες μπορούν να διαχειρίζονται τις λειτουργίες του νέου Astra μέσω μεγάλων οθονών αφής, όπως σε ένα smartphone. Επιπλέον, βασικές ρυθμίσεις όπως ο έλεγχος του συστήματος κλιματισμού εξακολουθούν να γίνονται μέσω φυσικών διακοπτών και μπουτόν, διατηρώντας την κορυφαία εργονομία.

opel astra
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα ακόμα στοιχείο που αποτελεί χαρακτηριστικό της Opel είναι η εξαιρετική άνεση που προσφέρουν τα καθίσματα του νέου compact μοντέλου. Αποτελώντας προϊόν εσωτερικής εξέλιξης, τα εμπρός καθίσματα φέρουν πιστοποίηση AGR και με την εξαιρετική εργονομία τους εξασφαλίζουν ιδιαίτερη άνεση, κυρίως σε μεγάλα ταξίδια. Την ίδια στιγμή, ο οδηγός υποστηρίζεται από προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, όπως το head-up display αλλά και το Intelli-Drive 1.0, που ενσωματώνει πολλές τεχνολογίες συμπεριλαμβανομένης της κάμερας 360 Intelli-Vision.

Γεμάτο τεχνολογίες αιχμής

Η νέα έκτη γενιά του Astra διαθέτει πολυάριθμα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού, όπως σύστημα αναγνώρισης επικείμενης σύγκρουσης (front collision warning) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, σύστημα ανίχνευσης πεζού, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας (lane departure warning), αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας (traffic sign recognition) και σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού (driver drowsiness) περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του νέου Opel Astra.

opel astra
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ