Ρωσία: Λόγω εμπάργκο η παραγωγή αυτοκινήτων γυρνά 50 χρόνια πίσω

kamaz factory

Τα περιοριστικά μέτρα της ΕΕ στη Ρωσία έχουν ήδη προκαλέσει ισχυρούς κλυδωνισμούς στην εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία αναγκάζεται να στραφεί σε απαρχαιωμένα ρωσικά προϊόντα.

Tέσσερα πακέτα κυρώσεων κατά της Ρωσίας για τη στρατιωτική εισβολή στην Ουκρανία έχει επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση, σε μια προσπάθεια να δοθεί τέλος στις εχθροπραξίες.

Οι δέσμες κυρώσεων έχουν ήδη καταφέρει ισχυρό πλήγμα και στην εταιρεία κατασκευής βαρέων οχημάτων Kamaz, η οποία αντιμετωπίζει σημαντικό έλλειμμα εξαρτημάτων που είναι απαραίτητα για την κατασκευή των προϊόντων της.

Δημοσίευμα της ρωσικής εφημερίδας Izvestia κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, αναφέροντας ότι μέσα στους προσεχείς μήνες, η Kamaz θα αναγκαστεί να γυρίσει… 50 χρόνια πίσω, μιας και τα φορτηγά της θα εφοδιάζονται με μια απαρχαιωμένη καμπίνα χρονολογίας 1976.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σήμερα, η Kamaz παράγει ταυτόχρονα τρεις εκδόσεις των φορτηγών της: Την K3 με εγχώριας κατασκευής καμπίνα από το μοντέλο του 1976, την K4 με καμπίνα του Mercedes-Benz Axor (2001) και την K5, με καμπίνα των Mercedes Actros/Arocs (2012).

kamaz factory

Η παραγωγή και των τριών εκδόσεων εξελισσόταν ομαλά, μέχρι την επιβολή των αυστηρών περιοριστικών μέτρων της ΕΕ, τα οποία δυσχεραίνουν τον εφοδιασμό της Kamaz με τα απαραίτητα εξαρτήματα.

Ειδικότερα, η εφημερίδα επισημαίνει ότι το πρόγραμμα παραγωγής του Ρώσου κατασκευαστή βαρεών οχημάτων θα βασιστεί αποκλειστικά σε εγχώρια παραχθέντα προϊόντα και ο κατασκευαστής θα σταματήσει να δέχεται παραγγελίες για οχήματα ευρωπαϊκών προδιαγραφών.

Αυτό σημαίνει πως τα διατιθέμενα οχήματα θα ενσωματώνουν ξεπερασμένους V8 turbodiesel κινητήρες της δεκαετίας του 70’, συστήματα αποθήκευσης καυσίμου από το εργοστάσιο Altai Precision Products Plant της πόλης Μπαρναούλ (Σιβηρία), και χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων τύπου Κamaz-154.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ρωσικά δημοσιεύματα κάνουν λόγο για ισχυρό χτύπημα στην εταιρεία η οποία πλέον δεν θα μπορεί να χρησιμοποιεί κινητήρες της Cummins (ΗΠΑ), κιβώτια της ZF (Γερμανία) και συστήματα αποθήκευσης καυσίμου της Bosch (Γερμανία).

Τέλος, έχει ήδη “παγώσει” η λειτουργία των εργοστασίων στο πλαίσιο των κοινοπραξιώνπου διατηρεί η Kamaz με τις Cummins και ZF, για την παραγωγή κινητήρων και κιβωτίων αντίστοιχα.

kamaz factory

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ