Οι πρώτες εικόνες του νέου Fiat 600

Fiat 600 2024

Το νέο ηλεκτρικό SUV της Fiat, που φημολογείται ότι θα αναβιώσει το θρυλικό όνομα 600 όταν κάνει την πρεμιέρα του το 2024, φαίνεται ότι υιοθετεί την αισθητική του 500e.

Για την ακρίβεια, όλα δείχνουν ότι το Fiat 600 θα είναι η -μεγαλύτερη σε μέγεθος- παραλλαγή του 500e, το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας του Τορίνου. Από τις πρώτες «κατασκοπευτικές» εικόνες φαίνεται ότι θα έχει περίπου τη σιλουέτα του 500Χ, αλλά με χώρους και πρακτικότητα που θα το φέρνουν πιο κοντά στο MPV 500L.

Από το 500e δεν θα υιοθετεί μόνο τα σχεδιαστικά στοιχεία, όπως τα πίσω φωτιστικά σώματα -καθώς τα μπροστινά παραμένουν αινιγματικά κάτω από το καμουφλάζ του πρωτοτύπου δοκιμών-, αλλά και την ηλεκτρική πλατφόρμα, προσαρμοσμένη στα νέα δεδομένα του μεγαλύτερου μεγέθους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μεγαλύτερο μήκος θα επιτρέψει την τοποθέτηση μεγαλύτερης μπαταρίας από εκείνη των 40 kWh του 500e, η οποία συνεπώς θα παρέχει αυτονομία μεγαλύτερη των 300 χιλιομέτρων για να φέρει το Fiat 600 περίπου στα επίπεδα του Opel Mokka-e, αδερφού μοντέλου στον όμιλο Stellantis.

Εσωτερικά, το πιθανότερο είναι ότι θα κρατήσει περίπου την ίδια αισθητική με το Fiat 500e, και φυσικά τα νέα συστήματα πολυμέσων και συνδεσιμότητας που έκαναν το ντεμπούτο τους στο ιταλικό ηλεκτρικό citycar.

Δεδομένου ότι το 500Χ με κινητήρα εσωτερικής καύσης φτάνει προς το τέλος της διαδρομής του, καθώς η Fiat μετασχηματίζεται σε κατασκευαστή προσιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, το πιθανότερο είναι ότι το 600 θα αντικαταστήσει το 500Χ και μαζί το πιο ευρύχωρο 500L. Το πρώτο ήταν αρκετά επιτυχημένο από το 2014 που λανσαρίστηκε μέχρι σήμερα, αλλά το δεύτερο έπεσε θύμα της σταδιακής εξασθένησης του ενδιαφέροντος για τα MPV.

Από το Μάιο του 2020, κιόλας, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois υποστήριζε ότι το νέο μοντέλο -το 600- θα συνδυάζει τα στοιχεία των 500Χ και 500L. Μιλώντας για το 500L τόνισε πως «είναι ένα καλό αμάξωμα για ηλεκτροκίνηση, η οικογενειακή μετακίνηση ενδείκνυται για ηλεκτροκίνηση διότι εστιάζει στην πόλη, στο σχολείο και της εργασία.

»Από την άλλη, όμως, [το 500L] δεν είναι ένα όχημα ελεύθερου χρόνου, είναι ένα MPV και αυτός ο τύπος αυτοκινήτων βρίσκεται λιγότερο στη μόδα πια. Πρέπει να σκεφτούμε τη νέα γενιά με την ίδια προσέγγιση που βγάζει νόημα με μια ηλεκτρική έκδοση, και με ένα αμάξωμα που είναι πιο σχετικό και περισσότερο στη μόδα. Σκεφτόμαστε ίσως έναν συνδυασμό των Χ και L για να προχωρήσουμε», κατέληξε ο Γάλλος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ