Η πλήρης γκάμα των κινητήρων του Opel Mokka

Opel Mokka Πλήρης γκάμα κινητήρων 2022

Από τους κύριους λόγους της επιτυχημένης εμπορικής σταδιοδρομίας του Opel Mokka είναι οι επιλογές στον τομέα των κινητήρων με τις οποίες είναι διαθέσιμες το μικρό SUV της γερμανικής εταιρείας.

Δυναμική σχεδίαση που κάνει τη διαφορά, προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και απόλυτα ικανοποιητικοί χώροι είναι τα στοιχεία που έδωσαν στη δεύτερη γενιά του Opel Mokka ισχυρή ώθηση στον στίβο των πωλήσεων από το λανσάρισμα του μικρού SUV στην αγορά μέχρι σήμερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι σωστές επιλογές της Opel σε όλους τους παραπάνω τομείς οδήγησαν στην δημιουργία ενός SUV που ελκύει κάθε ηλικία και φύλο οδηγών, ενώ μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζει και η διευρυμένη γκάμα κινητήρων με την οποία είναι διαθέσιμο, αφού μπορεί να βρει κανείς μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου αλλά και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση στο «πρόσωπο» του Mokka-e. Ας την γνωρίσουμε καλύτερα.

Στη βάση της γκάμας των κινητήρων εσωτερικής καύσης του Mokka βρίσκεται ο γνωστός τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος PureTech του 1,2 λίτρου, ο οποίος έχει αποδείξει την αξία του σε όλες τις μέχρι τώρα εφαρμογές του.

Το μικρής χωρητικότητας turbo μοτέρ είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις από πλευράς απόδοσης. Στην πρώτη περίπτωση αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Με αυτό το μοτέρ το μικρό SUV της γερμανικής εταιρείας φτάνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 12,6 δευτερόλεπτα με τα 188 χλμ./ώρα να αποτελούν την τελική του ταχύτητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη δεύτερη διαθέσιμη έκδοση η απόδοση το μοτέρ βενζίνης του Mokka ανεβαίνει στους 130 ίππους και ακόμη υψηλότερα τοποθετείται η μέγιστη τιμή της ροπής που φτάνει πλέον στα 230 Nm επίσης στις 1.750 σ.α.λ. Εδώ η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,1 δεύτερα με αύξηση και στην τελική ταχύτητα που φτάνει στα 202 χλμ./ώρα.

Και στις δύο περιπτώσεις το στάνταρ κιβώτιο είναι μηχανικό έξι σχέσεων με την κατανάλωση να φτάνει στα πέντε λίτρα ανά 100 χλμ., κατά το πρότυπο WLTP. Για την ισχυρότερη έκδοση υπάρχει διαθέσιμο και αυτόματο κιβώτιο, ενώ σε αυτή την περίπτωση η μέση κατανάλωση ανεβαίνει στα 5,9 λτ./100 χλμ.

Επόμενο μοτέρ στη γκάμα του Mokka είναι το 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο πετρελαίου, το οποίο έχει επίσης αποδείξει την αξία του με τις δυναμικές επιταχύνσεις εν κινήσει και τα χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης να αποτελούν δύο από τα μεγάλα ατού του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο πολιτισμένος σε λειτουργία diesel κινητήρας ου 1,5 λίτρου αποδίδει 110 ίππους και ροπή που φτάνει στα 250 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 10,8 δεύτερα και η τελική φτάνει στα 190 χλμ./ώρα.

Παράλληλα η μέση κατανάλωση κατά WLTP φτάνει στα 4,4 λίτρα με τις εκπομπές CO2 να βρίσκονται στα 116 γρ./χλμ. και να εξαιρούν το μικρό SUV της Opel από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κορυφαία έκδοση του Opel Mokka είναι το αμιγώς ηλεκτρικό Mokka-e. Το ηλεκτρικό του μοτέρ αποδίδει με ζωντάνια 136 ίππους που συνοδεύονται από 260 Nm ροπής με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 9,2 δεύτερα και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα.

Με μικτή κατανάλωση στα 15,8 kWh/100 χλμ. η αυτονομία του ηλεκτρικού Mokka μπορεί να φτάσει έως τα 335 χλμ. με μία φόρτιση της μπαταρίας των 50 kWh. Αξίζει να σημειωθεί ότι ως ηλεκτρικό το Mokka-e δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, κυκλοφορεί ελεύθερα στον δακτύλιο, ενώ μπορεί και παρκάρει δωρεάν σε ζώνες ελεγχόμενης στάθμευσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ