Οι Κορεάτες εξελίσσουν επαναστατικό κινητήρα - Πώς θα αντικαταστήσει τη βενζίνη

Hyundai N Vision 74 Concept

Ο τεχνολογικός αγώνας εξέλιξης της καύσης υδρογόνου για την αυτοκίνηση συνεχίζεται ακάθεκτος, και τώρα σε αυτόν προστίθεται μια νέα πρόταση, από τη Hyundai-Kia, με ιδιαίτερα φιλόδοξες βλέψεις από τους δημιουργούς της.

Σκοπός των μικρών εταιρειών μηχανολογίας, μέχρι και των γιγάντιων αυτοκινητοβιομηχανιών όπως οι όμιλοι Hyundai και Toyota, είναι να πετύχουν τη λειτουργικότητα της καύσης υδρογόνου απευθείας στους κυλίνδρους των κινητήρων εσωτερικής καύσης - κρατώντας τους, έτσι, στη ζωή και μετά την απαγόρευση των κινητήρων βενζίνης και diesel στην Ευρώπη το 2035.

Βεβαίως, μια τέτοια πρόταση δεν έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων, όπως των ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατά την κίνησή τους, αλλά αναμφίβολα η καύση υδρογόνου απελευθερώνει πολύ λιγότερους ρύπους σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες και τους πετρελαιοκινητήρες. Και είναι και μια πολύ πιο οικονομική επιλογή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη Νότια Κορέα η τεχνολογία αυτή μελετάται και από τη Hyundai-Kia Motor Company (HMC), που συνεργάζεται με το Ινστιτούτο Μηχανολογίας και Υλικών (KIMM) της χώρας για να δημιουργήσουν έναν δίλιτρο θερμικό κινητήρα καύσης υδρογόνου απευθείας στους κυλίνδρους του, όπου πρέπει να αναπτύσσεται πίεση τουλάχιστον 30 bar.

Οι πρώτες δοκιμές του κινητήρα αυτού έδειξαν την επίτευξη αρκετά μεγάλου ποσοστού ενεργειακής αποδοτικότητας σε όλες τις φάσεις της λειτουργίας του κινητήρα, και κυρίως σταθερότητα στην απόδοσή του.

Οι εκπομπές CO2, επίσης, ήταν κατά 99% λιγότερες σε σχέση με τις εκπομπές του ίδιου ακριβώς κινητήρα όταν λειτουργεί καίγοντας βενζίνη, και κατά 90% τα μικροσωματίδια. Το μονοξείδιο του αζώτου, τέλους, μετρήθηκε στα 15 ppm.

Η έρευνα και εξέλιξη του συγκεκριμένου κινητήρα συνεχίζεται από τους Κορεάτες, καθώς και η διασφάλιση της αξιοπιστίας του, με στόχο να αρχίζει σύντομα να εφαρμόζεται και στα οχήματα παραγωγής - φέρνοντας, έτσι, μία διαφορετική και σίγουρα λιγότερο ρυπογόνα επανάσταση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ