
Το εμπόριο δυσκολεύεται και οι υπηρεσίες μετά την πώληση παραμένουν σε αδιέξοδο.
Η πτώση στην αγορά νέων οχημάτων, σε συνδυασμό με το αυξανόμενο οικονομικό κόστος και την υποτίμηση των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων, θέτει υπό σοβαρή πίεση τη λειτουργική αποτελεσματικότητα των αντιπροσωπειών. Ενώ το εμπόριο δυσκολεύεται, οι υπηρεσίες μετά την πώληση παραμένουν σε αδιέξοδο, αντιμέτωποι με ένα αβέβαιο οικονομικό και ρυθμιστικό περιβάλλον.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να αυξάνεται η πίεση στους αντιπροσώπους οι οποίοι για να ενισχύσουν την ανθεκτικότητά τους και να διασφαλίσουν την ευελιξία που απαιτείται για να μεταμορφώσουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο, προχωρούν σε μείωση του σταθερού κόστους. Ενώ η αγορά νέων οχημάτων μειώθηκε σε σύγκριση με τα προ-Covid επίπεδα στην ΕΕ, οι αντιπρόσωποι πρέπει επίσης να αντιμετωπίσουν το αυξανόμενο οικονομικό κόστος τους τελευταίους μήνες.
BUY NOW
Όλα τα σημάδια δείχνουν ότι πλησιάζει μια τέλεια καταιγίδα. Ακόμη και ιστορικά ισχυρά κέντρα κερδοφορίας, όπως η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και το συνεργείο, αρχίζουν να δείχνουν σημάδια αδυναμίας.

Κακοί οιωνοί
Μόνο η μείωση της επισκεψιμότητας των εκθεσιακών χώρων αντανακλά την πτώση που αναμένεται και φέτος. Ήδη χτυπημένη από διαδοχικές κρίσεις (κορωνοϊός, ημιαγωγοί κ.λπ.), η κερδοφορία υποφέρει από την αύξηση του πάγιου κόστους που δημιουργείται από τα ενοίκια, μισθούς, ενέργεια κ.λπ.
Η οικονομική λογική είναι αδιαμφισβήτητη. Μετά τους κατασκευαστές εξοπλισμού και τους εισαγωγείς, οι αντιπρόσωποι βρίσκονται τώρα αντιμέτωποι με αυτή τη νέα πραγματικότητα. Το Leasing, που χαρακτηρίζεται από δεσμεύσεις εξαγοράς που δεν συνδέονται με την πραγματικότητα της αγοράς, έχει αποδυναμώσει περαιτέρω την κατάσταση των διανομέων.

Επανεξισορρόπηση των κέντρων κέρδους
Η ηλεκτροκίνηση θα μπορούσε επίσης να θέσει υπό αμφισβήτηση την οικονομική ισορροπία των διανομέων καθώς η κάλυψη σταθερού κόστους μέσω της εξυπηρέτησης μετά την πώληση αποτελούσε μια πάγια στρατηγική για τις αντιπροσωπείες. Ωστόσο και αυτό φαίνεται ότι παραπαίει λόγω της μείωσης των εργασιών συντήρησης σε αυτά τα μοντέλα.
Προς το παρόν, οι αντιπρόσωποι αντιμέτωποι με έναν γηρασμένο στόλο οχημάτων, η προσοχή εστιάζεται στην εξισορρόπηση προς άλλα κέντρα κερδοφορίας, ξεκινώντας με την πώληση ανταλλακτικών και μεταχειρισμένων οχημάτων παρά την καθοδική πορεία των τιμών πώλησης.

Αναζήτηση προς κινεζικές μάρκες
Σε αναζήτηση παραγόντων ανάπτυξης, οι αντιπρόσωποι μπαίνουν στον πειρασμό να διαφοροποιηθούν. Αυτή η διαφοροποίηση αφορά ιδιαίτερα τις κινεζικές μάρκες, παρά την απουσία απόδοσης της επένδυσης στις υπηρεσίες μετά την πώληση, καθώς και την αγορά των δικύκλων.
Ένα πράγμα είναι σίγουρο ότι ο μετασχηματισμός του μοντέλου των αντιπροσωπειών είναι απαραίτητος για την ανάκτηση της κερδοφορίας που ταιριάζει με τις επενδύσεις που έγιναν.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ